پارک آب و آتش تا پل طبیعت (لوکیشن در تهران)

آخرین ویرایش در ۱۴۰۰-۰۳-۲۴ ۱۱:۳۰:۰۸ ق ظ

پارک آب و آتش تا پل طبیعت


گالری لوکیشن

لوکیشن در تهران

لوکیشن در تهران

لوکیشن در تهران

لوکیشن در تهران

 


آدرس

بزرگراه حقانی خیابان شهیدی روبرو کوچه ناوک

بوستان آب و آتش

نزدیک ترین ایستگاه مترو  حقانی


ساعت کاری بازارچه

۱۲ ظهر تا ۸ شب


درباره لوکیشن

گذر گردشگری آب و آتش که کارشو از تابستون شروع کرده بود، به تازگی شکل و شمایل جدیدی به خودش گرفته، بازارچش بیشتر تولیدات و صنایع دستی ایرانی و سوغات شهرای ایرانو برای فروش گذاشتن، چند تا غرفه ی اغذیه ام مثل فلافلی و اشترودل و آش و ... فعال دیدم، در کل یه فضای تمیز و متنوع برای گذروندن اوقات فراغت شما در وسط یه پارک زیبا قطعا میتونه گزینه ی خوبی برای انتخاب باشه.

یکی از مسیرهای پیاده‌روی محبوب تهران پارک آب و آتشه که درضلع غربی این مجموعه به تازگی گذر گردشگری افتتاح شده، این گذر اولین مجموعه گردشگری و نایت مارکت در تهرانه که از معماری خاصی برخورداره و با محوریت پیاده‌راه و انسان محور فعالیتش رو آغاز کرد، شما می تونید در کنار تفریح و سرگرمی مثل شهر بازی و شهر کتاب از صنایع دستی (شامل پوشاک، سفال، ترمه ،محصولات مس و چوب) و سوغات این گذر هم دیدن کرده و با قیمتی مناسب خریدهاتون رو انجام دهید. اما پل طبیعت، این پل یکی از برندگان جایزه‌ی معماری آقاخان است، جایزه معتبر که حدود 40 سال قدمت دارد و در دوره‌های گذشته طرح احیا و مرمت بازار تبریز، یکی از برندگان این جایزه بوده است.

ابعاد این سازه طوری طراحی و در نظرگرفته شده اند، که فضا و معماری به یک المان واحد تبدیل شده و پل با یک قوس دلنشین ادامه یافته است و با پیچ و خم های دلپذیر، بیننده را مشتاق به پیمودن این مسیر رویایی می کند. در طراحی این پل ابعاد بسیاری مانند اندازه های هندسی شیب ها، عرض پیاده روها و ایمنی سازه های مورد توجه بوده و این طراحی بر اساس شناخت شهر، محیط زیست و روحیات انسان صورت گرفته است.

پل طبیعت طراحی ارگانیک دارد و شبیه درخت ساخته شده است. در ساختل طبیعت اصول سازگاری با طبیعت در ساخت این پل کاملا لحاظ شده است، این ویژگی در پارک ملی کشور های پیشرفته نیز به کار برده شده است.

اگر به پل طبیعت از دور نگاه کنید می بینی، که فرم پل مانند شاخه های در هم تنیده درخت است، کفپوش های چوبی و کامپوزیت های به کار رفته در پل صد در صد قابل بازیافت هستند، به انتهاي پل كه ميرسيد وارد پارك طالقاني خواهيد شد، كه پاركي بسيار زيبا در اين منطقه و در اين ارتفاع پيش روتون ميباشد،به‌ علت قرار گرفتن پارک در ارتفاعات تپه‌ها عباس آباد این پارک دارای چشم‌اندازی مشرف به شهر تهران است.

پارک جنگلی طالقانی هم تا کنون نام‌های بسیاری عوض کرده است، شاید نام پیشینش را شنیده باشید “پارک جهان کودک” این پارک به وسیله پل طبیعت به بوستان آب و آتش متصل شده. پس با بازدید از آن یک تیر و دو نشان می‌زنيد و پارک آب و آتش را هم می‌بینید! در ورودی پارک از سمت پل طبیعت حوضچه سنگی درست کرده‌اند که در نوروز مهمان ماهی‌های قرمز شهروندان تهرانی می‌شود!

اگر از این سمت وارد پارک شده اید منظره‌ای شگفت آور در انتظارتان است! یک راه چوبی منحنی وار! چه مکان عالی برای پیاده روی و عکاسی می‌شود، از این راه زیبا که بگذرید به قسمت جنگلی‌تر پارک می‌رسید، گونه‌های گیاهی مختلفی در پارک دیده می‌شوند، که در نوع خود بی‌نظیر هستند، یکی از جالب ترین آنها بلوط ایتالیایی است!

همین حالا عکاس و فیلمبردار خودت رو با پیکسمر رزرو کن

تا بتونی تو سریع ترین زمان ممکن به حرفه ای ترین عکاس و فیلمبردار ممکن وصل شی، تازه می تونی از اینجا کلی لوکیشن عکاسی در تهران پیدا کنی، یا حتی همه چیز رو در رابطه با عکاسی و فیلمبرداری با مقالات آموزش عکاسی و فیلمبرداری یاد بگیری.
 برای کسب اطلاعات بیشتر از تازه ترین اخبار و تخفیف های عکاسی و فیلمبرداری ما، سایت و پیج اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید.


در دسته بندی : - لوکیشن شهری

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۴۰۰-۰۳-۲۲ ۱۶:۱۸:۳۸ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com