اسنپ عکاسی چیه؟ قسمت دوم

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۱۰-۰۵ ۱۸:۱۷:۱۰ ب ظ

اسنپ عکاسی

از سری برنامه های اسنپ عکاسی و فیلمبرداری به شما دوستان عزیز پیکسمری سلام می دیم، در مقاله گذشته در رابطه با اسنپ عکاسان و فیلمبرداران و ماهیت آن صحبت کردیم، اما در مقاله امروز به دنبال توضیح، نکاتی هستیم که به عنوان نقطه قوت اسنپ عکاسان و فیلمبرداران شناخته می شوند، اولین نکته سر تایم بودن خدمات دهنده هاست، وقتی پروژه ای تعریف شود، در همان لحظه سیستم به صورت خودکار نام عکاسانی را که در نزدیک ترین مکان و بهترین خصوصیات حرفه ای را برای انجام پروژه دارا هستن به شما معرفی می کند، سپس در صورت تعیین تایم انجام و تحویل پروژه خدمات دهنده و مجموعه پیکسمر انجام به موقع پروژه را ضمانت می کنند، تا مشتری ها از برنامه ریزی های مختص به تولید محتوای خوشون از طریق اسنپ عکاسان و فیلمبرداران مطمئن باشند، تا همه کار ها طبق برنامه پیش برود.

نکته دیگری که در اسنپ عکاسان و فیلمبرداران حائز اهمیت است، سلامت فردی و روانی خدمات دهنده است، به طوری که تمامی خدمات دهنده هایی که به مشتری ها معرفی می شوند، حداقل سلامت مورد نیاز را دارا هستن، بدین صورت خطری باقی نمی ماند که کاربران را نسبت به آن نگران کند.

خوب حالا که شما پروژتون رو تعریف کردین، با توجه به نوع و سبک پروژه پیکسمر مسئول می شود که بهترین کیفیت مورد نیاز را برای تحویل پروژه به عنوان هدف خود قرار دهد، پس برای رسیدن به این منظور بهترین و مناسب ترین خدمات دهنده گان را به شما متصل می کند، پس برای رسیدن به بهترین ها، بهترین گزینه اسنپ عکاسان می باشد، هم وقت خود را تمام و کمال حفظ می کنید و هم سرمایه خود را، چرا که هر ارزونی بی علت نیست و فک نکنم انقدر پولدار باشیم که بخوایم کار بی کیفیت را برای محتوای خود انتخاب کنیم.

از دیگر بخش های مفید اسنپ عکاسان و فیلمبرداران پیکسمر، بررسی و کنترل کیفی مداوم پروژه ها توسط مجموعه است، چرا که با این کار هم خدمات دهندگان را در زیر ذره‌بین کیفی و حرفه ای خود قرار می دیم، هم شرایط را برای استفاده از خوش برخورد ترین و حرفه ای ترین افراد مهیا می کنیم، پس دیگر نگران کیفیت محتوای خود نباشید.

ممنون که این بخش از مجموعه مقالات مرتبط با موضوع اسنپ عکاسی و فیلمبرداری همراه ما بودید، برای اطلاع بیشتر از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - اخبار

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۱۰-۰۴ ۱۴:۵۶:۵۳ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com