معرفی بزرگان عکاسی خیابانی

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۹-۰۸ ۱۳:۲۱:۵۲ ب ظ

درود بر دوستان عزیز پیکسمری، در این مجموعه مقالات به دنبال معرفی اساتیر معروف عکاسی خیابانی هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید سر گذشت و اثار این عزیزان را تماشا کنید.

Dorothea Lange

1895_1965

عکاسی که به دنبال بلد کردن و نمایش هر چه بیشتر نا عدالتی های جامعه بود، وی مجموعه زیادی از عکس های خود را در حالتی سافت اما سنگین به ثبت رسانده، به قولی سنگینی خود را از اتمسفر و ارتباطات اجزا در عکس می گرفته، می توانید نمونه این سنگینی را در عکس زیر مشاهده کنید.

عکاسی

 Jill Freedman

1939_2019

عکاسی که زندگی خود را وقف آثار خود می کرد، وی ب ای ثبت آلبوم های خود، دو سال همراه سیرک، آتش‌نشان ها و پلیس ها بود، تا بتواند با اعضای این گروه ها رابطه نزدیک برقرار کند و پشت صحنه زندگی آن ها را به تصویر بکشد، البته درون مایه اصلی این آثار دوباره، نابرابری و بی عدالتی بوده است.

عکاسی

Lee Friedlander

عکاسی که عاشق خیابان ها و سازه های شهر بوده، در عین حال توجه ویژه ای به مغازه ها و حجره ها داشته، وی جزو عکاسانی بوده است، که با استفاده از تکنیک خلاقانه خود در ثبت عکس از شیشه مغازه ها حالتی شبیه به عکاسی با اکسپوژر دوگانه ثبت می کرد، به همین خاطر عکس های وینتیج و عجیبی را می توان از وی شاهد بود.

عکاسی

Helen Levitt

از عکاسان نیمه قرن بیستم شهر نیویورک است، که اثار خود را بر روی زندگی مردم و شهر در آن دوران متمرکز کرده، وی تصاویر سیاه و سفید مدرن خود را قبل از بکار بردن دوربین های رنگی تکمیل کرد، سپس عکاسان خیابانی را به عکاسی با دوربین های رنگی، آن هم به واسطه آثار خود تشویق کرد، جالب است که بدانید، تعدادی زیادی از آثار این هنرمند دزدیده شده است.

عکاسی

Bruce Gilden

عکاسی دیوانه و دوست داشتنی، دیوانگی وی به واسطه متد عجیب او در ثبت عکس است، بدین طریق که با دوربین و فلاش بزرگ آن، به صورتی کاملاً ناگهانی وارد منطقه امن افراد می شد، تا بتواند خالص ترین احساسات افراد را با لنز واید خودش ثبت کند، دوست داشتنی هم هست، نه به واسطه جنون وی، بلکه به واسطه علاقه و احترام او به احساسات خالص.

عکاسی

ممنون که ما را با این مقاله همراهی کردید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۹-۰۸ ۱۲:۳۸:۵۳ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com