معرفی استایل های متفاوت عکاسی ۴

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۷-۱۱ ۱۲:۴۷:۳۸ ب ظ

در این مقاله مجموعه مقالات معرفی سبک های متفاوت عکاسی را تمام می کنیم، پس ممنون که اینجا ما را دنبال کردید و امیدواریم این مجموعه مقالات برایتان مفید باشد.

photography

عکاسی مینی مالیست یا 

Minimalist photography

این سبک از عکاسی به دلیل سادگی و کم بودن المان های متفاوت در تصویر ظاهری کاملا یک دست، نرم و کاملا ساده دارد، که ذهن بیننده را محو این سادگی می کند، ذهن انسان معمولاً به دیدن چندین المان در کنار هم عادت کرده است، به نحوی که پیچیدگی ها و جزئیات فراوان برای یک انسان عادی است، اما نکته ای که این سبک از عکاسی را متفاوت کرده، همین سادگی است، چرا که این بار چشمان ما محو این سادگی ها می شود و دنیایی ساده تر به روی ما گشوده می شود، زیبایی در عین سادگی شعار این سبک است.

photography

عکاسی از نوزاد یا 

newborn photography

از دسته های دوست داشتنی عکاسی، که برای ثبت آن احساسات حرف اول را می زنند، این دسته تا حدود زیادی مانند عکاسی خانوادگی است، اما با این تفاوت که تمرکز اصلی آن بر روی نوزاد است و بس، خلاقیت های لطیف بسیاری را می توانید با این اعضای کوچک خانواده اعمال کنید و تصاویری به غایت خاطره ساز ثبت کنید.

photography

عکاسی خبری یا 

photojournalism

تصاویری پر معنی به منظور انعکاس دادن سر برگی مصور که به خودی خود بازگو کننده، داستانی قوی توسط یک خبرنگار است، سرعت شاتر را بالا ببرید، همیشه مانند عقابی تیز چشم در پی شکار داستان خود باشید، امروزه خبرنگاران عکاس در صحنه های زیادی از زندگی تک تک ما تاثیر گذار اند، یک خبرنگار قدرت تغییر دنیای اطراف خود را دارد، و اینگونه می شود که دوربین شما سلاحی برای شکار معنی و مفهوم می شود، پس مسئولیت شما در قبال جامعه را افزایش می دهد.

photography

عکاسی صنعتی یا 

product photography

دسته ای از مهم ترین سبک های عکاسی که نیاز به دقت عمل بسیاری برای ثبت دارد، این دسته از عکاسی ها معمولاً برای سایت ها، شرکت ها و تولیدی ها استفاده می شود، که در اکثر مواقع توسط بکی سفید عکاسی می شود و در بعضی مواقع با بکی سبز عکاسی می شوند، تا به صورت کروماکی هم بتوانند از آن استفاده کنند.

photography

عکاسی املاک یا 

Real estate photography

برای این سبک از عکاسی حتماً نیاز به منبع نور قوی و پرتابل است، لنز واید از دیگر ملزومات این سبک از عکاسی می باشد، ادیت این سبک از عکس ها در سطحی ساده انجام می شود، اما دید عکاس و وسعت دید تصویر بیشترین اهمیت را داراست، پس برای ثبت هر چه بهتر این دست از عکس ها مناسب ترین تجهیزات را به همراه داشته باشید.

ممنون که با ما همراه بودید، برای اطلاع بیشتر از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، صفحه اینستاگرام و سایت پیکسمر را دنبال کنید.


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۷-۰۶ ۱۳:۱۱:۰۸ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com