نکات عکاسی از مواد غذایی

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۱۱-۱۱ ۱۵:۱۵:۲۲ ب ظ

وقتی عکست از غذا خوشمزه میشه که...

گارنیش و دیزاین داشته باشی

تم و استایل بدی به عکسا

با نور بازی کنی

زاویه درست هر غذا

اینا تازه اولاشه اگه شما هم به دنبال عکاسی از مواد غذایی هستيد، این مقاله را با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید عکاسی غذایی را در لولی بالاتر دنبال کنید. 

عکاسی غذایی

خوب دیزاین مواد غذایی فقط مخصوص عکاسی نیست، اما می تونه به عنوان عضو کمکی تصاویر مخصوصاً وقتی که همراه با مواد اولیه خود غذاس می تونه تغییر بزرگی ایجاد کنه، اما تم و استایل عکس های مواد غذایی برای یه مجموعه باید ثابت باشه و یک شخصیت هنری و شکمی به خصوص برای خودش داشته باشه، نور اصلی ترین رکن عکاسی، می تونه با حس و حال عکس بازی کنه، الته اگه حوصلش رو داشته باشید، اما باورتون نمیشه که فقط با تغییر نحوه نور پردازی یا نوع نور چقدر تفاوت میشه تو عکس ها ایجاد شه، در آخر هم زاویه عکاسی شماست که سرنوشت ساز داستانه، به طور معمول زاویه 35_45 درجه از ظرف یا بشقاب غذا بهترین حالت عکاسی غذایی محسوب میشه، اما اگه می خوای ارتفاع غذات رو مثل همبرگر به رخ بکشی زاويه دوربینت رو مستقیما با غذا یا از زاویه ای پایین تر از سطح افق انتخاب کن، تا احساس کشیدگی و مرتفع بودن رو بیشتر نشون بدی.

عکاسی غذایی

خوب دنیای عکاسی از مواد غذایی به این نکات بسنده نمی کنه، پس اگه نکته دیگری رو بلد هستید یا بر اساس تجربه یاد گرفتین، با ما به اشتراک بگذارید، پس منتظر کامنتای مفیدتون هستیم.

 حالا که در رابطه با مواد غذایی صحبت می کنیم، بهتره به دنیای رنگ ها هم گریزی بزنید، همنشینی و تکامل رنگ ها از شاخصه های مهم عکاسی غذایی است، پس برای حرفه ای تر شدن و جذاب تر شدن عکس های خود می توانید از قوانین و اصول این دنیای جذاب و مهم برای عکس های غذایی خود استفاده کنید.

از دیگر نکاتی که در عکاسی غذایی حائز اهمیت است، ادیت و پست پراسسینگ عکس ها است، تفاوت بسیار زیاد آن یک درصد از عکاسان غذایی با دیگر عکاسان حرفه ای این صنعت در همین توانایی و هنر ایجاد تغییرات بر روی عکس ها در برنامه ها و نرم‌افزارهای ادیتینگ است.

ممنون که قسمتی دیگر از مقالات ما را دنبال کردید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۱۱-۱۱ ۱۵:۰۲:۴۳ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com