معرفی انواع همنشینی قسمت چهارم

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۹-۰۵ ۱۳:۴۵:۵۵ ب ظ

بازم در خدمت شما عزیزان هستیم، با ادامه مجموعه مقالات هم نشینی در عکاسی، پس با ما همراه باشید، تا بتوانید، درک بهتری از انواع آن داشته باشید.

آموزش عکاسی

هم نشینی یا Juxtaposition زمانی اتفاق می افتد، که حداقل دو جزء در تصویر دارای وزن بسیار زیادی از نظر بصری باشد، که باعث می شود بیننده، به هدف و غایت هر یک از دو جز به صورت همزمان فکر کند، در مقالات گذشته حجم، احساس و جنس را مورد بررسی قرار دادیم، حال نوبت حرف زدن از رنگ و لعاب ها می باشد.

شکار رنگ های مکمل و یا حتی پترن های رنگی موجود در اجسام، یکی از جذاب ترین تفریحات عکاسان است، با این کار می توانید، خصوصیات موجود در رنگ ها و اشکال را سرمایه به نمایش در آوردن تفاوت ها و شباهت ها کنید، تا ذهن مخاطب را بیشتر و بیشتر به سوژه خود جلب کنید.

آموزش عاسی

همین بازی با اشکال و خطوط که در مقالات قبلی به آن اشاره کردیم، برای تغییر یا خم کردن دیدگاه و تصورات ذهن بینندگان کاربردی است، به طور مثال با تغییر کاربری و یا نقطه نظر خود به اشکال اجسام می توان، تصوری جدید را بر روی آن پیاده کرد که با واقعیت در تضاد است.

تقابل میان فقیر و غنی، نه فقط در انسان بلکه در جنس و رنگ هم از سوژه های همیشگی طرح ها و تصاویر سنگین و تعمل برانگیز بوده، پس برای استفاده از این همنشینی باید، خود را برای یه دنیای سخت و سنگین آماده کنید، به نوعی نزدیکی به واقعیت لخت و حقیقی جامعه یا اجناس و رنگ ها نیاز دارد، بقیه اصول آن بستگی به خلاقیت و دید شما دارد. 

آموزش عاسی

اما خلاقانه ترین عمل در همنشینی تغییر کلیات و هدف تصاویر اجسام است، به نحوی که بیننده با دیدن تصویر، هم به ماهیت واقعی اجزا پی ببرد و هم شاهد ماهیتی انتزاعی و مجازی دیگری از آنها باشد. 

امیدواریم این مقاله هم برای شما مفید بوده باشه، اما دقت کنید که این مبحث ادامه دارد، پس برای کسب اطلاعات بیشتر از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 

 

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۹-۰۴ ۱۴:۵۲:۵۸ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com