نکات عکاسی پرتره فاین آرت (ادامه قسمت نهم)

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۱۰-۱۰ ۱۵:۳۵:۰۱ ب ظ

درود بر دوستان عزیز پیکسمری، در این مقاله به دنبال توضیح و آموزش برخی از نکات عکاسی هنری به خصوص پرتره هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا به بهترین نتایج کاری برسید.

عکاسی

در مقاله قبلی نکاتری را در رابطه با نحوه برخورد با مدل گفتیم، حال به دنبال توضیح و معرفی نکاتی در رابطه با تکنیک هایی که عکاس می تواند، با استفاده از آن اثری فاین آرت ثبت کند هستیم، پس این قسمت را اصلاً از دست ندهید، چرا که می تواند به شما ایده دهد و برایتان مثالی از فاین آرت شود.

به منظور قابل قبول تر کردن و دلنشین تر کردن عکس می توان، از هر جزئی از اجزای بدن سوژه ای جالب و ارزشمند یافت.

لازم نیست تمام چهره مدلتان را ثبت کنید، قسمتی از صورت، دست یا حتی پیچش یک تار مو، بسیار نزدیک تر و قابل لمس تر از چهره یک غریبه است، پس حتما به دنبال کل نباشید، در جزء هم می توان سوژه ای برای فاین آرت یافت.

با حذف یا کاهش فضایی که چهره مدل در آن نشسته است، می توانید با تمرکز بیشتری روی فرم ها و رنگ ها کار کنید، از حالت و حرکت بدن گرفته تا بک گراند و رنگ و لعاب عکس، پس این دنیای شاید ناشناخته می تواند دنیای راحت تر و جذاب تری باشد.

عکاسی

چیزی در رابطه با تصاویر بی چهره و پرتره هست، که بیننده را به خود جلب می کند و اون فک کردن بیرون از چهارچوب است، پس اگر به ثبت عکس فاین آرت اهمیت می دهید، چهارچوب ها و قوانین را بشکنید.

می توانید از گل ها و کتاب ها و ساز ها در تصاویر بهره ببرید، تا تصاویر هنری را حس و حالی متفاوت تر ببخشید، اگر به نقاشی های ثبت شده اعصار گذشته دقت کنید متوجه اضافه کردن تصاویر اشیا و یا حتی حيوانات در نقاشی های پرتره می شوید و این روشی دیرینه برای قابل قبول کردن و داستان سازی توسط طراح بوده، پس چرا از این تکنیک در عکاسی استفاده نکنیم.

حال می ماند قدرت شما در پست پراسسینگ و پردازش تصاویر در برنامه های متفاوت، که می توانند به عنوان جلای کار، ارزش تصاویر شما را دو چندان کند، پس برای این منظور سعی کنید توانایی های خود را در این عرصه گسترش دهید، تا بتوانید ساختار شکنانه هم عمل کنید.

ممنون که همراه ما بودید، برای اطلاع بیشتر از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۱۰-۱۰ ۱۵:۲۰:۰۸ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com