نکات عکاسی از صحنه

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۸-۲۰ ۱۸:۰۳:۴۱ ب ظ

امروز به دنبال توضیح مختصری در رابطه با عکاسی از استیج و برنامه های زنده هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید به درستی از موقعیت ها استفاده کنید.

برای شروع قبل از شروع برنامه آماده باشید و تجهیزات خود را کامل و سالم پک کنید، سعی کنید خواب خوبی داشته باشید و شکمتون همیشه سیر باشه، ولی نه زیاد که جریان خون توی معده و روده شما تمرکز نکنه، وارد سالن و یا محوطه اجرا که شدید، منیجر و یا هماهنگ کننده برنامه را بیابید، تا بتوانید از محدودیت های رفت و آمدی، زمانی، رفتاری و یا سیاسی باخبر شوید، سپس باید این چند نکته زیر را همیشه به یاد داشته باشید.

تماشاگران برای دیدن اجرا و استیج مبالغ متفاوتی هزینه مالی کرده اند، پس تمام حواس خود را جمع کنید، تا وقت و تجربه ی تماشاچیان بی ثمر نشود، سر و صدای بیش از حد ایجاد نکنید و دید دیگران را مسدود نکنید، البته بعضی از مواقع برای ثبت عکس های خاص تر نیاز هست این کار ها را انجام دهید، تا بتوانید به با انرژی مثبت بیشتری کار کنید.

بهتر است لباس های تیره به تن داشته باشید، فلش خود را خاموش کنید و صدای شاتر تا حد ممکن پایین بیاورید، حتی بهتر است فلاشر اتوفوکوس را هم غیر فعال کنید.

مناسب ترین کار برای برنامه‌ریزی کردن نحوه انجام پروژه در لوکیشن مورد نظر فقط و فقط صحبت کردن با عوامل صحنه و پرفرمنسر ها است.

استفاده از لنز زوم بهترین انتخاب برای شماست، حال اگر دامنه ۲۴_۲۰۰ توسط یک لنز پوشش داده شود دیگر نگران قاب بندی های خود نباشید، کل استیج یا چشمان پرفرمر؟ همه و همه را با یک ستاپ در اختیار داشته باشید، دوربین های فول بادی و یا دوربین های قوی در شرایط کم نور اولویت اصلی شما می باشد.

ایزوی اتوماتیک به همراه استابلایزر روشن و حالت برست شات ترکیب پایه ای برای ثبت حرکات روی استیج می باشد، افراد را در گروه های سه تایی و مثلثی یا حتی خطی به تصویر بکشید، خلاقیت دست شما است، پس می توانید پرتره یا کلوزآپ هم بگیرید، هر کاری که دلتان می خواهد برای ثبت عکس بکنید، اما ثبت عکسی جذاب می شود، که بیانگر پیامی رد و بدل شده میان اجزای تصویر باشد. 

اجرا تموم شد؟ کار شما ولی هنوز هم ادامه دارد، بک استیج و فعالیت های پشت پرده که برای هر کس در مجموعه متفاوت است، سوژه خوبی برای ثبت احساسات و مفاهیم است، و این دست از عکاسی ها قطعا مورد تقدیر قرار می گیرد.


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۷-۲۷ ۱۳:۵۱:۲۱ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com