نکات عکاسی از قهوه

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۸-۲۰ ۱۸:۰۰:۳۰ ب ظ

امروز به دنبال توضیح نکات عکاسی از قهوه و نوشیدنی های بر پایه قهوه هستیم، پس پیکسمر را دنبال کنید، تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از این نوشیدنی های جذاب و انرژی بخش عکاسی کنید.

coffee

به جزئیات توجه ویژه کنید، از پودر دارچین و حباب ها گرفته تا بخار و دیواره های فنجان قهوه، لنز ماکرو خود را آماده کنید، و تمامی جزئیات را با وضوح و بزرگ نمایی مناسب تهیه کنید.

از مواد اولیه تهیه قهوه، مثل دانه ها، پودر ها، شیرین کننده ها و حتی سیروپ ها، پس مسیر تولید یک قهوه توانایی زیادی در جذاب تر کردن نتیجه عکاسی شما تاثیر گذار است، اما در خاطر داشته باشید یا به صورت می نیمال کار کنید و ساده، یا برای چینش آن وقت و دقت بسیار به خرج دهید.

می توانید برای برجسته‌تر کردن خود قهوه از فنجان های ساده و حتی تک رنگ استفاده کنید، پس هر چه پردازش تصاویر در ذهن بینندگان ساده تر باشد، توانایی ماندگاری آن در ذهن افراد بیشتر می شود، اما اگر برای مصارف تبلیغاتی استفاده می شود، بهتر است المان های آشنای دیگری نیز در کنار آن قرار دهید، تا ناخودآگاه بیننده را باز هم درگیر سوژه اصلی، قهوه، کنید.

coffee

از طریق رنگ و لعاب های موجود در ظروف و بک گراند می توانید، جلوه ای تازه تر، مدرن تر و شاداب تر به ست خود ببخشید، پس با استفاده مناسب از کنار هم گذاشتن رنگ ها می توانید، جلوه ای کاملاً نوع به سوژه تکراری خود ببخشید.

استفاده از فیلتر های دارک و قهوه ای یا تمی تیره سنگینی مناسبی را به تصاویر می بخشد، که باعث خیره شدن بینندگان به سوژه های اصلی شما می شود.

استفاده از ابزار آلات دم کردن قهوه را از یاد نبرید، فرنچ پرس، استمپ، گریندر، فلاسک و سیفون همه و همه جلوه ای حرفه ای و بی نظیر به عکس های شما می بخشند، اما تمیز بودن وسایل، هارمونی رنگ ها و از همه مهم تر به تعادل رساندن خصوصیات دو قطبی یک عکس، مانند تاریکی و روشنایی، گرمی و سردی است.

coffee

داستان تعریف کنید، یادداشت بگذارید، از عناصر ادبی و هنری در کنار قهوه ها استفاده کنید، به راحتی می توانید با استفاده از پودر و دانه های قهوه پیامی را به مخاطبان خود منتقل کنید، پس همیشه به دنبال خلاقیت در چینش اجزا باشید.

از حرکات و داینامیک بودن مراحل تهیه قهوه ایده بگیرید، از بخش شدن آرد در هوا، بخار در هوا، قطرات آب، عرق کردن تجهیزات و صد ها اکشن دیگر که موجب زنده تر شدن محتوای تصویری شما می شود، با این روش شما بیننده را بیش از پیش به سوژه خود نزدیک می کنید، این حس آمیزی ها و تعاملات زنده، در ایجاد یک تصویر پر معنی و مفهوم با ارزش است.

ممنون که تا اینجا هم با ما همراه بودید، امیدوارم برای مطالعه دیگر مقالات ما بخش بلاگ سایت را نگاهی دوباره بیاندازید، دوست دار همیشگی شما، پیکسمر.

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۸-۰۱ ۱۵:۱۸:۳۶ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com