قسمت دوم از توضیح جامع عکاسی فاین آرت

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۹-۳۰ ۱۴:۴۶:۵۵ ب ظ

در این مقاله به دنبال معرفی و توضیح عکاسی فاین آرت هستیم، پس با ما همراه باشید، تا مفهوم هنر در عکاسی را بیشتر بشناسید.

آموزش عکاسی

خوب بهتره به یک سری از اشتباه ها در عکاسی فاین آرت بپردازیم، تا از بروز این اشتباهات ساده جلوگیری کنیم، برای شروع باید بگم تو رو خدا همیشه سوژتون رو وسط تصویر نندازین، این ساده ترین حالت برای جلب توجه کردن روی سوژس، اینجوری بیننده خیلی سریع سوژه رو پیدا می کنه و وقتی روی جزئیات و مفهوم نمیزاره.

به ایده های عکاسی خود فکر کنید، درسته که کپی کردن یه عکس از عکاس دیگه بد نیست و حتی برای بهتر شدن دیدت خوبه، اما بهتره که بر اساس دلت عکس بگیری هر جا و هر طور که می خوای، ولی بهتره که نکات عکاسی رو هم همیشه تو ذهنت به عنوان پوینت مثبت حساب کنی.

استفاده از فوکوس و اکسپوژر خودکار کار بدی نیست، خیلی از عکاسی های فضای باز نیاز به یک حالت همیشه متغیر برای تنظیم کردن نور و فوکوس نیاز داره، که انجام دستی اون می تونه حتی شما رو از عکاسی کردن منصرف کنه، پس اگه حالشو نداری، از آپشن ها استفاده کن.

سعی نکنید برای شنیدن جمله چه خفنه، چه زیباعه، چه جذابه عکستون رو به سمت همون تعریفی ببرید که جامعه بیشتر می پسنده و عرف دیده ها و گفته های مردمه، پس خلاقانه تر به عکاسی، مخصوصاً فاین آرت توجه کنید.

برای تولید عکس های ابسترکت، عکس خام ابسترکت تهیه کنید، نرم افزار های مرتبت با پردازش عکس را برای رندر گرفتن عکس ابسترکت فراموش کنید.

خوب برای رسیدن به عکس دلخواه قوانین و گفته ها و شنیده ها باید از یادتون بره، این یعنی همیشه نباید طبق قوانین و تجربه عمل کنید، باید امتحان کرد، تجربه های جدید کرد، تا فهمید چی بهتره.

قاب دور عکستون رو از خاطر نبرید، اگه می خواید عکستون تموم اون چیزی که می خواین رو بازتاب کنه، نباید از کناره های تصویر مانند پایان بازی بی دلیل باشه، پس از گوشه ها و کناره های تصویر به خوبی استفاده کنید.

حرفه ای عکاسی کردن دلیلی بر هنری عکاسی کردن نیست، عکس حرفه ای می تونه یه پله به عکس هنری نزدیک تر شه و ترکیبشون رو عالی کنه، اما عکس حرفه‌ای معمولا در مجلات یا رزومه ها کاربرد داره، هنر داستانی متفاوت داره، چون ذهن شما رو درگیر تر می کنه.

در این مقاله به دنبال معرفی و توضیح عکاسی فاین آرت هستیم، پس با ما همراه باشید، تا مفهوم هنر در عکاسی را بیشتر بشناسید.

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۹-۳۰ ۱۴:۳۳:۱۱ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com