نکات عکاسی از اسباب بازی ها

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۸-۱۲ ۱۳:۳۱:۵۰ ب ظ

در این مقاله چند نکته و ترفند را به شما آموزش می دهیم، تا بتوانید عکس های مفهومی و جذاب از اسباب بازی ها ثبت کنید، پس این مقاله را با ما همراه باشید.

toy photography

انتخاب لنز مثل همیشه اولین قسمت هست که باید بهش توجه کرد، پس لنز خود را بر اساس اندازه سوژه خود، فاصله خود از هم و سبک عکاسیتان تعیین کنید، پس از انتخاب لنز خود باید به فاصله کانونی لنزتان در حین عکاسی دقت کنید، برای عکاسی کلوز آپ می توانید، لنز خود را بر روی ۵.۶ تا ۸ اف تنظیم کنید، اگر به دنبال بوکه بیشتر می باشید، باز هم اف دوربین را کاهش دهید، اما اگر به دنبال عمق تصویر هستید، اف خود را از این مقدار بالاتر ببرید.

برای فوکوس هم بهترین راه تنظیم اتومات است، اما می توانید برای جلوگیری از مشکلات برنامه ای یا تکانه های شما به دوربین که فوکوس را بهم می‌زند، پس از تنظیم آن را بر روی حالت دستی قرار دهید.

استفاده از کنترل شاتر از راه دور، پلیت و بک پلیت، در کنار سه پایه می تواند، کیفیت کاری شما را بیش از پیش افزایش دهد، پس از به همراه داشتن این ابزار واهمه نداشته باشید.

toy photography

از المان های طبیعی می توانید، هم به عنوان لوکیشن و هم به عنوان منبع کاملی از نور، پس برای استفاده بهتر از نور خورشید روز های ابری را به شما پیشنهاد می دهیم، اگر ابر نبود، سایه تشکیل شده توسط درختان هم از جمله نور های مناسب برای این کار است.

برای افزایش جزئیات موجود در عکس می توانید، از روش فوکوس انباره ای استفاده کنید، که در مقالات بعدی به صورت مفصل در این رابطه با شما صحبت خواهیم کرد، زوایای خود را تغییر دهید و خلاقانه عمل کنید، با سایه ها بازی کنید، با مفاهیم و عادت ها، یا حتی می توانید از حضور پیر مرد ها و پیر زن ها استفاده کنید، پس خلاقیت شما مثل همیشه، برگ برنده شما در عکاسی می شود.

ممنون که با پستی دیگر همراه پیکسمر بودید، برای اطلاع بیشتر از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، صفحه اینستاگرام و سایت پیکسمر را دنبال کنید.

 

 

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۸-۱۱ ۱۵:۴۹:۰۵ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com