توضیحات اولیه عکاسی از عروسی

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۵-۲۳ ۱۴:۵۴:۰۷ ب ظ

امروز به دنبال توضیح مختصری در رابطه با عکاسی از مراسم عروسی هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید تا بتوانید به درستی از یک مراسم عروسی عکاسی کنید.

wedding

لیستی از شات های مورد نیاز خود برای روز پروژه را آماده کنید، اینجوری همیشه می توانید ایده ای را در جیب خود داشته باشید و همیشه برای ثبت یک لحظه ماندگار آماده باشید. از عروس و داماد بخواهید، تا شما را در چینش اقوام و آشنایان یاری برسانند و این خود می تواند برای عروس داماد وقتی را جهت خلوت کردن بخرد، پس حتماً از حضور آنها به درستی استفاده کنید.

لوکیشن های اطراف محل مراسم را زیر نظر داشته باشید، جدا کردن عروس و داماد از مکان مراسم، هم باعث افزایش انرژی از ۱طریق دور کردن آنها از محل استرس می شود، هم حس و حال تازه تری را به عکس شما می دهد، از قبل تمامی موارد مهم و خواسته های عروس و داماد را در دست داشته باشید، تا در روز عکاسی با بازدهی بیشتری کار کنید.

از جزئیات عکاسی کنید، این قسمت بیشتر در نظر خانوم ها دارای اهمیت است و برای ثبت یک روز به یاد ماندنی حتماً جزئیاتی مانند انگشتر، قند، آیینه، لباس ها، مدل مو ها و هر آن چیزی که عروس مراسم توجه خاصی به آن می کند.

با فرمت RAW عکاسی کنید و هیچ کدام از عکس های گرفته شده را پاک نکنید، تا بتوانید در فتوشاپ آزادی عمل بیشتری داشته باشید. به بک گراند تصاویر توجه ویژه کنید، تا حس و حال عروسی را بتوانید به درستی منتقل کنید، و برای جلوگیری از اکت ها و ری اکشن های ناخواسته در تصویر از حالت برست شات استفاده کنید، اما به حافظه در دسترس خود دقت کنید، به همین خاطر همیشه برای هر سناریویی آماده باشید، مانند زمانی که مموری شما پر شده است یا باطری شما به اتمام رسیده است.

wedding

همیشه یک منبع نور پرتابل همراه خود داشته باشید، بدین گونه در صورت غیر استاندارد بودن نور محیط می توانید کار خود را راحت تر کنید، اما استفاده از هر نوع منبع نوری را یاد بگیرید، تا انعطاف عمل خود را بالا ببرید و افسوس شرایط را نخورید، حتی می توانید برای اطمینان بیشتر از خروجی ها از عکاس کمکی هم استفاده کنید.

در آخر مهم ترین نکته در عکاسی از مراسم عروسی تسلط شما بر روی جمعیت است، پس بدون اینکه کسی را ناراحت و دل خورده کنید، با آنها ارتباط بگیرید، اما این ارتباط را دوستانه ولی کاملا حرفه ای بر قرار کنید، تا همگان از شما حرف شنوی داشته باشند و کار شما را دشوار نکنن، پس ارتباط جمعی به صورت کارآمد برای عکاسی، مهم ترین وظیفه یک عکاس مراسم است.

ممنون که باز هم با پیکسمر همراه بودید، برای اطلاع بیشتر از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، صفحه اینستاگرام و سایت پیکسمر را دنبال کنید.


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۵-۲۲ ۱۲:۵۲:۵۳ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com