قسمت ششم از نکات عکاسی غذایی بلاگری

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۴:۴۰:۲۰ ب ظ

نکات مهم عکاسی از مواد غذایی، برای بلاگر ها و عاشقان شکم چرون، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید به درستی هر چه تمام از مواد غذایی خوشمزه و جذاب عکاسی کنید.

آموزش عکاسی

خوب بعد از توضیحاتمون در رابطه با استفاده از نور و بک گراند و تمامی ابزار ها و قوانین عکاسی و مخصوصاً ذوق شما در آشپزی که می تواند چاشنی جذابی برای کارتان شود، نوبت به دیزاین و طراحی می رسد، از مواد اولیه به صورت خام و تازه سعی کنید برای تزئین غذاتون استفاده کنید، مثل سبزی ها، یا دانه ها و هر آنچه که خودن خامش رواج باشد، پس با این کار می توانید حس و حال مجزای هر کدوم از اجزا رو منعکس کنید، پس برای انجام دیزاین مناسب برای خود باز هم به تم کاریتون دقت کنید، حال دست شماست که چه خلاقیتی را به کار می برید، باید کار خود را ارج دهید، حتماً به این توجه کرده اید، که بیشتر اوقات ظاهر و رنگ و لعاب یک غذا آدم رو به خودش جذب می کنه، پس به مزه ظاهری عکس هاتون توجه کنید.

آموزش عکاسی

تا اینجای کار حتماً رنگ در عکاسی غذایی را به عنوان خصوصیتی مهم در این سبک از عکاسی به حساب آورده اید، پس برای رسیدن به جذابیت بصری بیشتر به این رنگ ها بیشتر توجه کنید، رنگ های مکمل را بشناسید و طرز عکاسی و تولید جلوه ای زیبا به واسطه قوانین تضاد و تکمیل رنگ ها گیرایی و حذابیت عکس خود را افزایش دهید، اما توجه کنید که رنگ ها از حالت طبیعی خارج نشوند، رنگ های غیر طبیعی خودنی نیستن، این نکته را از یاد نبرید.

گارنیش رو از یاد نبرید، استفاده از گارنیش نشان دهنده ظرافت و توجه شما به چیزی هست که می خورید، جدای از رنگ ها، و سبزی ها باز هم هستن روش هایی که بشقاب شما رو جذاب تر از حالت ساده آن می کند، هنر گارنیش کردن غذا را فرا بگیرید، تا کارتون رو متمایز تر از قبل کنید.

به کیفیت و نویز تصاویر ثبت شده دقت کنید، وجود نواقص این چنینی برای دوست داران غذا جذابیتی ندارد و شاید موجب ناراحتی آنان نیز بشود.

ممنون که با مقاله ای دیگر از مجموعه مقالات آموزشی همراه ما بودید، برای اطلاع بیشتر از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۹-۲۷ ۱۴:۴۰:۲۰ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com