قسمت ششم از توضیح جامع عکاسی فاین آرت

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۱۰-۰۳ ۱۴:۳۱:۰۰ ب ظ

درود بر دوستان عزیز پیکسمری، در این مقاله به دنبال توضیح برخی از تجربیات و نکات عکاسی هنری هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید ادامه مبحث معرفی سرشناسان این سبک از عکاسی را دنبال کنیم.

اسنپ عکاسی

Inna Mosina

فاین آرت و هنر در عکاسی می تونه، از هر چیزی نشأت بگیره، یکی از این حالات استفاده از رنگ های مکمل هستش، که موزینا تو این عکسش تونسته به زیبایی هر چه تمام تر عکسی با استفاده از همنشینی رنگ ها بوجود بیاره، که به دلیل سرد بودن کلی رنگ ها و خالی بودن مکان ارتباطی یعنی سر سوژه حالتی آرامش بخش به خودش گرفته.

اسنپ عکاسی

Inge Schuster

با استفاده خلاقانه از طرح های گرافیکی و خیابانی تونسته فرم جدیدی از هنر فاین آرت رو به تصویر بکشه، وقتی صحبت از عکاسی خیابانی به سبک فاین آرت میشه، فرد عکاس باید صحنه ای رو به تصویر بکشه، که در حالت عادی رهگذر ها بهش توجه نکرده باشن، یا به شکلی متفاوت از این چنین موارد عکاسی کند، تا به عکس خود جنبه هنری دهد.

اسنپ عکاسی

Hengki Lee

این تصویر هنری که توسط لی ثبت شده به قدری استسنائی هست، که توانایی تشخیص این که عکس چقدر پردازش شده را نداریم، این خود حالتی نایاب است و جذاب که توسط اتمسفر پایین عکس حمایت میشه.

اسنپ عکاسی

Felix Hernandez Rodriguez

مثالی دیگر از پردازش تصویر مانند کار های لی، اما با این تفاوت که همه اجزا می توانند ساختگی باشند، این عدم توانایی تشخيص که در بیننده به وجود می آید، اما تصویری ساده می بیند، خود نشانه ای از عکاسی هنری است، که هر کسی را برای ثبت آن وسوسه می کند.

اسنپ عکاسی

Ahmed Abdulazim

تصویری از نیویورک که احتمالاً قبل از سقوط برج های دوقلو ثبت شده، اما با پردازش اعجاب انگیز و تار خودش نوع دیگه ای از احساسات رو به آدم منتقل می کنه، راستی پرنده های گوشه تصویر را در دید خود دارین؟ 

 

خوب تا اینجای کار تعدادی از این هنر مند ها رو شناختیم، برای اطلاع از جدید ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید، تا از ادامه این بلاگ و مقاله جذاب عقب نمونید. 

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۱۰-۰۳ ۱۴:۰۵:۳۹ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com