معرفی انواع مدلینگ قسمت دوم

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۷-۲۸ ۱۵:۴۰:۰۲ ب ظ

در ادامه مجموعه مقالات مدلینگ در خدمت شما هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید به راحتی عرصه خود را انتخاب کنید و نیاز اصلی خود را بشناسید.

modeling

مدلینگ برای مصارف طراحی و هنری، مدل در این سبک از عکاسی باید در پوز های متفاوت و بعضاً بسیار دشواری برای مدت زمانی حداقل دو ساعته ثابت بماند، چرا که معمولاً این مدل طراحی برای کارآموزان، هنرجویان و یا هنرمندان صنعت طراحی استخدام می شوند، تا فرد طراح بتواند تجربه درستی از کار هنری با مدل زنده را سپری کند، اندام و تناسب شما در چهارچوب خاصی قرار نمی گیرد و این خود دلیلی بر توجه به نیاز طراحان یا هنرمندان برای پروژه خود است، پس مدل باید مورد تایید طراح باشد.

modeling

مدل طراحی لباس

مدل در این سبک از مدلینگ باید تناسب کاملی در اندام خود داشته باشد، تا طراح بتواند در استاندارد ترین حالت ممکن، به راحتی لباس خود را بر اساس اندام مدل طراحی کند، مهم ترین شاخصه برای مدل های طراحی لباس تناسب قد، طول دست و پا و در نهایت ابعاد بدن است، پس باید استانداردی جامع برای تناسب خود را رعایت کند.

مدل برنامه های تلویزیونی، مدل برنامه های تلویزیونی جدای از تناسب اندام، باید توانایی های اجتماعی بالا، زبان بدن، ریکشن ها و اکت هایی کاملا مناسب و دلنشین داشته باشد، به طور کل مدل ها در این بخش بیشتر باید توانایی بازیگری و روانشناسی داشت باشند، حال برای رسیدن به این جایگاه میان دیگران بیشترین تمرکز را باید بر روی رفتار خود بگذارید، پس آگاهانه حوزه مدلینگ خود را انتخاب کنید، تا هم بتوانید برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید و هم نیاز دیگران نسبت به خود را به عنوان مدل بیشتر بشناسید.

modeling

و در آخر باید بر لزوم استعداد و تمرین شما تاکید کنم، پس به دنبال جراحی های میلیونی یا میکاپ های سنگین نباشید، خودتان باشید و با اعتماد به نفسی کاملا مناسب در حوزه مدلینگ ظاهر شوید، بگذارید خلاقیت و توانایی های فردی شما به عنوان یک مدل بزرگ ترین دلیل برای همکاری با شما باشد.

ممنون که باز هم همراه ما مقاله ای دیگر را مطالعه کردید، در ذهن داشته باشید که به برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی پیدا کردن از جدید ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما در سایت و صفحه اینستاگرام، ما را دنبال کنید، دوست دار عاشقان هنر و عکاسی، پیکسمر.


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۷-۱۴ ۱۲:۵۸:۲۷ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com