نکات اولیه عکاسی با موبایل ۱

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۶-۰۹ ۱۰:۴۶:۴۷ ق ظ

امروز به دنبال بازگو کردن نکاتی در رابطه عکاسی با موبایل هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید به راحتی عکس های حرفه ای با موبایل خود ثبت کنید.

photography

نکته اول در گرو قانون یک سوم است، نه مربع تشکیل شده در نقاط طلاقی بیشترین حد از چشم گیری را دارند، اما خطوط موازی این شبکه نیز توانایی تقویت حس پرسپکتیو را دارند.

استفاده از فضای منفی در تصویر، فضای منفی به فضایی کاملاً متفاوت نسبت به سوژه می گویند، که به صورت یک نواخت درصد بیشتری از کل تصویر را اشغال می کند، یک فضای منفی مناسب می تواند سوژه را بیش از پیش بلد کند.

بازی کردن با پرسپکتیو یکی از متداول ترین راه ها برای ایجاد حس و حالی نو در تصویر است، عکاسی در شهر و خیابان فرصت های فراوانی را برای بازی با این تکنیک طراحی فراهم می کند.

photography

استفاده از انعکاس نور برای ثبت تصویری جذاب و پیچیده می تواند، تکنیکی جدید در عکاسی شما باشد، سطح آب های خیابانی، فلز های براق، آینه ها و شیشه ها توانایی بسیاری در انعکاس نور دارند، پس امکان عکس برداری با این تکنیک همیشه موجود است.

استفاده از خطوط منحنی و مستقیم می تواند، چشمان بینندگان را به سمتی در تصویر و یا خارج از تصویر هدایت کند، پس حتما استفاده مناسب از خطوط را برای این منظور فرا بگیرید.

تقارن را به عنوان ابزاری برای سنگین کردن عکس خود استفاده کنید، تقارن ذهن را برای اثبات تقارن موجود در تصویر به چالش می کشد، و این در گیری ذهنی توانایی اثر گذاری تصویر شما را بیشتر می کند.

الگو های تکراری توانایی نرم کردن حس و حال تصویر را دارند، اما از یاد نبرید که تکرار در تصویر می تواند موجب تاکید نیز بشود، پس باید نحوه قاب بندی خود را کاملا مناسب با حس و حال مورد نظر خود بچینید.

photography

به هیچ عنوان زوم نکنید، مگر اینکه می خواهید از حیوانی خطرناک عکاسی کنید، در غیر این صورت یا به سوژه نزدیک تر شوید یا عکس خود را با استفاده از کراپ زوم کنید.

ممنون که تا اینجا با ما همراه بودید، در مقاله بعدی ادامه این مطلب طولانی را خواهیم نوشت، پس با پیکسمر همراه باشید تا بتوانید، از جدیدترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما با خبر شوید

دوست دار عاشقان عکاسی 

پیکسمر.

 

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۶-۰۵ ۱۱:۵۵:۴۵ ق ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com