عکاسان برتر ژورنالیسم در 2020 قسمت دوم

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۱۰-۰۶ ۱۴:۱۹:۱۶ ب ظ

درود بر دوستان عزیز پیکسمری، در این مقاله به دنبال معرفی عکاسان ژورنالیسم معروف جهان هستیم، تا بتوانید با الهام گرفتن از کار آن ها مسیری روشن تر برای حرفه عکاسی خود ترسیم کنید.

اسنپ عکاسی

Matthieu Paley

از عکاسان مشهور اجتماعی و به خصوص کشور های جهان سومی، وی با استفاده از ترکیب مناسب عکاسی منظره ای و پرتره توانسته، آثار بسیاری را در زمینه های مختلف عکاسی ثبت کند، از دیگر ارزش های حرفه ای این عکاس با استعداد و خلاق، برگزاری دوره های آموزشی و ورکشاپ از طرف مجله نشنال جئوگرافیک است، پس بهتره آثار این استاد بزرگ را در زمینه عکاسی دنبال کنید.

Dina Litovsky

عکاسی اوکراین الصل که عکاسی های خود را با توجه به دانش روانشناسی خود، زیبا تر از آنچه که هست ثبت می کند، سوژه های وی رینج گسترده ای از سلبریتی ها تا روستایی ها را شامل می شود، که به شخصه مورد علاقه من نیز هست.

Stuart Palley

عکاسی که به دلیل آثار خود در نشنال جئوگرافیک، تایم و والستریت جورنال معروف شد، بیشتر عکس های معروف وی با استفاده از تکنیک لانگ اکسپوژر ثبت شده، که در گالری های بسیاری هم به نمایش در آمده اند، ترکیب عکاسی منظره و موضوعات خلاقانه تکنیک اصلی وی است. 

Krisanne Johnson

فتوژورنالیسم بعدی ما کار هایی معمولا سیاه و سفید به همراه حجمه قوی از احساسات و تایمینگ به موقع دارد، وی از دسته عکاسان فن و مستند است، که در پروژه اخیر خود به دنبال ثبت عکس هایی با محوریت ایدز است، جدای از این موارد، آثار وی بیشتر در مجله تایم، ونتی و نیویورکر بار ها به نمایش گذاشته شده است.

Marcus Yam

از برندگان جایزه پلیتزر عکاسی مستند و خبری که عضو اصلی عکاسان تایمز در لس آنجلس است، یکی از فیلم های کوتاه وی نیز، برنده جایزه امی شده است، فوکوس آثار وی بر روی گردهمایی های خطرناک و خیره کننده است و بیشتر این تصاویر در آمریکا و هنگ کنگ به ثبت رسیده است.

ممنون که تا اینجای کار ما را همراهی کردین، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۱۰-۰۶ ۱۴:۰۵:۰۹ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com