استفاده از هندسه در عکاسی

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۵-۱۹ ۱۵:۱۲:۲۶ ب ظ

امروز قصد داریم هندسه را وارد هنر عکاسی کنیم، با پیکسمر همراه باشید تا بتوانید از خصوصیات منحصر به فرد اشکال به درستی استفاده کنید.

geometry

خط ها، اشکال و الگو های موجود در هر تصویر می تواند، به نقطه قوت اثر شما تبدیل شود، به طور مثال خطوط توانایی بروز کانسپت ها و احساسات خاص تصویر را به واسطه توانایی خود در هدایت چشمان ما دارند، خطوط از اجزای جدا نشدنی اثر های هندسی است.

تکرار یک الگو و یا شکل، قدرت مناسبی را می تواند به سوژه ببخشد، تکرار از راه های مرسوم هندسه برای چشم گیر تر کردن یک الگو است. اما دوست همیشگی ما تقارن با قدرت نوازش بصری فوق‌العاده خود می تواند تمامی توجهات را محو خود کند، چرا که قدرت تقارن در قدرتمند کردن تمامی اجزای تصویر در یک نسبت مساوی است.

geometry

رنگ ها با تاثیر گذاری بر روی ناخودآگاه انسان می توانند، به خصوصیات هندسی حس حالی دیگر ببخشند، با انتخاب درست رنگ نسبت به شکل ها می توانید، خصوصیات خشن و یا نرم اشکال را قوی و یا تضعیف کنید، یا حتی رنگ ها را از صفحه بشویید، سیاه و سفید را وارد ماجرا کنید، تا بتوانید به اشکال تجسمی همراه با تمرکز بر وجوه و خطوط بدهید، عکاسی سیاه و سفید روشی مینی‌مال و عیان برای به تصویر کشیدن اشکال هندسی است.

استفاده از تکستچر یا تلفیق حس لامسه با تصویر می تواند تاثیر مناسبی بر روی نکات هندسی تصاویر بگذارد، پس با شناخت درست از حس لامسه در عکاسی خود از آنها استفاده کنید، استفاده مناسب از دید عکاسی و پرسپکتیو تاثیر بسیاری در انتقال حس و مفهوم عکس دارد، با دید خاص خود بیننده را مجبور کنید، تا جا پای شما بگذارد و از زاویه دید شما دریچه ای جدید از زندگی را ببیند.

اشکال هندسی در تمام زندگی ما وجود دارند، با نگاه مناسب به طبیعت و اجسام غیر زنده مانند ساختمان ها می توانید، طیف گسترده ای از اشکال را ببینید، پس چشم ها را باید شست و جور دیگر دید.

ممنون که با ما همراه بودید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، صفحه اینستاگرام و سایت پیکسمر را دنبال کنید.


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۵-۱۸ ۱۳:۵۹:۵۳ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com