رویا پارک تهران (لوکیشن در تهران)

آخرین ویرایش در ۱۴۰۰-۰۳-۱۸ ۱۳:۰۲:۳۱ ب ظ

رویا پارک


گالری لوکیشن

رویا پارکرویا پارک

رویا پارکرویا پارک

رویا پارکرویا پارک

رویا پارکرویا پارک


آدرس

خیابان نیاوران ابتدای خیابان دارآباد انتهای خیابان موزه داخل موزه حیات وحش دارآباد


ساعت فعالیت

همه روزه : ۱۰ تا ۷ شب


 درباره لوکیشن

تو رویا پارک شما میتونید، موبایل ببریداز خودتون عکس بگیرید ولی نه همه ی آیتماشونو بعضی از آیتم هارو باید حتما خودشون ازتون با دوربین عکس بگیرن و بعدا میتونید هزینشو پرداخت کنید تا عکساتونو بگیرید، خیلی تایم زیادیم ندارید برای هر آیتم باید سریع عکساتونو بگیرید، در نوروز نود و هشت بود که تهران صاحب یک جاذبه جدید شد، جاذبه ای به نام رویا پارک در مجموعه موزه طبیعت و حیات وحش ایران در داراباد.

اینجا اولین پارک جادویی یا به اصطلاح خطای دید ایرانه که در اون میتونید، سوار قالیچه پرنده بشید و به ملاقات آرش کمانگیر برید و حس قرار گرفتن تو یک اتاق وارونه رو تجربه کنید.

پس برای دیدن رویا توی بیداری چشماتون رو باز کنید و به رویا پارک سفر کنید، اتاق های مختلف این پارک حواس پنج گانه به خصوص بینایی رو به چالش میکشه و اتفاقات عجیبی رو تجربه میکنید.

عکس اول که میبینید مربوط به شعار این مجموعه هست که با ورود به این کار با ترکیب رنگ و چالش کشیدن بینایی جمله ی من خود خوشحالی ام نوشته شده، عکس دوم و سوم مربوط به اتاق های ابتدایی این مجموعه هست، که دارای عکس های سه بعدی مختلف که با قرار گرفتن در جایگاه مخصوص عکاسی اونا میتونید، عکسای جذابی رو از خودتون ثبت کنید.

عکس چهارم و پنجم مربوط به بخش جاذبه های این مجموعه هست، که به اتاق هایی به صورت وارونه و نود درجه طراحی شده، که با ورود به اونها احساس سرگیجه دارین ولی عکس های جالبی ازش به یادگار میمونه.

عکس ششم مربوط به بخش پرسپکتیو مجموعه هست، که میتونید با قرار گرفتن در دوجای مختلف از یک اتاق عکس هایی با خطای دید بالا بگیرین که در لحظه اول فتوشاپ به نظر میرسه ولی کاملا واقعیه.

عکس هفتم مربوط به سرزمین آینه هاست که با قرار گرفتن در اتاق اینه ای خودتون رو گم میکنید، چون آینه ها باعث تصویر بی نهایت از شما میشن .

عکس هشتم مربوط به بخش ترفند که با به کارگیری قدرت جاذبه داخل این اتاق میتونید، عکسای هیجان انگیزی بگیرین که مثل مرتاز ها روی هوا نشستین یا خوابیدین.

عکس نهم مربوط به بخش تاریک مجموعه اس که پر از نقاشی هایی هست، که فقط با اشعه فرابنفش میتونید اونها رو ببینید، که شامل نقاشی هایی از اغاز پیدایش کهکشان راه شیری و سیاره زمینه، اوقات هیجان انگیز و جذابی رو میشه توی این پارک گذروند و عکسای بینظیری رو به یادگار گرفت، به اونایی که عاشق عکس های خاص هستن شدیدا توصیه میشه.

 

همین حالا عکاس و فیلمبردار خودت رو با پیکسمر رزرو کن

تا بتونی تو سریع ترین زمان ممکن به حرفه ای ترین عکاس و فیلمبردار ممکن وصل شی، تازه می تونی از اینجا کلی لوکیشن عکاسی در تهران پیدا کنی، یا حتی همه چیز رو در رابطه با عکاسی و فیلمبرداری با مقالات آموزش عکاسی و فیلمبرداری یاد بگیری.
 برای کسب اطلاعات بیشتر از تازه ترین اخبار و تخفیف های عکاسی و فیلمبرداری ما، سایت و پیج اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید.

 


در دسته بندی : - لوکیشن شهری

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۴۰۰-۰۳-۱۳ ۱۳:۰۴:۲۲ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com