تخفیف ها در اسنپ عکاسی و فیلمبرداری

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۱۰-۱۱ ۱۰:۵۹:۵۸ ق ظ

درود بر دوستان عزیز پیکسمری، با مقاله ای دیگر از سری مقالات اسنپ عکاسی و فیلمبرداری در خدمت شما هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید بیشتر و بیشتر در رابطه با اسنپ اطلاعات کسب کنید.

اسنپ عکاسی

اسنپ عکاسی و فیلمبرداری جدای از امکانات تایمی و مکانی که به شما ارائه میده، در روز های خاص و دوره های ویژه تخفیف های خاصی رو بر روی یک سری از خدماتش اعمال می کنه، با این کار کاربر های خودش رو می تونه، بیشتر و بیشتر به یک خدمت ارزان قیمت اما با کیفیت نزدیک کنه و هم موجبات خرسندی خدمات دهندگان را با استفاده از روش های فروش، افزایش تعداد و ارزش پروژه ها فراهم کند، پس این یار همیشگی شما است، برای هر مکانی و زمانی، شما می توانید، در بخش تخفیف ها و آفر های ویژه سایت ما، پروژه های دلخواه یا پکیج هایی از محتوا را برای خود فراهم کنید، با این کار می توانید، مسیر تولید محتوای تصویری خودتون رو ارزون تر از همیشه دریافت کنید.

مشاور های ما همیشه در خدمت شما هستند، تا هم برای خدمات دهندگان و هم کاربران فضایی کاربردی تر و بهینه تر فراهم آورند، پس از این نعمت بزرگ در این عرصه نهایت استفاده را ببرید، تا هم به بهترین نتیجه برسید و هم از هدر رفت تایم خود جلوگیری کنید، تازه مشاوران ما می توانند شما خدمات دهندگان را برای پیشرفت در عرصه هنری و حرفه ای هدایت و پشتیبانی کنند، چرا که تجربه های کاری متنوع و متعددی داشته اند، پس این مشاوران هم برای کاربران و هم برای عکاسان و فیلمبرداران مورد استفاده قرار می گیرد.

تا به حال شده قرار داد ببندین، اگر بله پس متوجه دردسر های مالی و حقوقی اون شده اید، برای فرار از این مشکلات می توانید، از سرویس های وی ای پی اسنپ عکاسی و فیلمبرداری استفاده کنید، تا تعداد و حجم بالایی از کار را برای مدت زمانی خاص دریافت کنید، اما به طریقی کاملا به صرفه تر و با مجموعه ای کاملاً معتبر و همگانی، پس اسنپ عکاسی و فیلمبرداری مختص هم شمایی که به یک تصویر برای پروفایل خود نیاز دارید است و هم در خدمت شمایی که با گستره زیادی از محتوا و نیاز های تصویری همراه هستید، چرا که ما خانواده ای بزرگ از عکاسان، فیلمبرداران و عوامل پردازش محتوا هستیم و از پس هر کاری با هر حجمی بر خواهیم آمد، چه در تهران چه در بوشهر و گرگان.

ممنون که باز هم با قسمتی دیگر از مجموعه مقالات اسنپ عکاسی و فیلمبرداری همراه ما بودین، برای اطلاع از تازه ترین اخبار اطلاعیه‌ های مهم، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - اخبار

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۱۰-۱۰ ۱۵:۲۳:۲۱ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com