کیفیت محتوا جای شما حرف میزند!

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۱۱-۲۰ ۱۳:۴۳:۰۲ ب ظ

پیکسمر - امیرحسین محمدزاده و فرزانه غفاری

امیرحسین محمدزاده مدیرعامل و بنیانگذار استارتاپ پیکسمر، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با اشاره به فعالیت این شرکت اظهار کرد: در ابتدا با چند سوال شروع می‌کنم اگر می‌خواهید عکس یا فیلم خوب داشته باشید و شخصی که بتواند این عکس و فیلم را از شما بگیرد دقیقا کجاست؟ در زمان نیاز آیا می‌تواند کیفیت مدنظر را تحویل دهد؟ یا چه تضمینی در این زمینه وجود دارد پیکسمر جایی است که ما این اشخاص در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتواند تصویر و ویدئو شما را با دقت و کیفیت بالاتر انجام دهد.

محمدزاده افزود: پیکسمر در واقع یک پلتفرم است که از یک طرف به عکاسان و فیلمبرداران و از طرف دیگر با مشتریان در ارتباط است و بستری را فراهم آورده که مشتریان عکاسی و فیلمبرداری به عکاسان و فیلمبرداران دسترسی داشته باشند.

وی تصریح کرد: در پیکسمر این امکان برای کاربران فراهم است که بتوانند براساس بودجه‌ای که برای عکاسی و فیلمبرداری در نظر گرفته‌اند، بین عکاسان و فیلمبرداران مختلف مقایسه داشته باشند و بهترین گزینه را برای عکاسی و فیلمبرداری انتخاب کنند.

بینانگذار این استارتاپ ادامه داد: افراد می‌توانند با مراجعه به سایت درخواست خود را ثبت کنند، سپس مشخصاتی از جمله اینکه چه نوع عکسی می‌خواهند، کجا می‌خواهند عکاسی انجام شود، در چه زمانی و به چه مدت، وارد می‌کند. پس از آن سیستم میانگین قیمتی را اعلام می‌کند و کاربر می‌تواند در بازه قیمتی که به او نمایش داده می‌شود، بودجه خود را تعریف کند. از طرف دیگر عکاس و فیلمبردار  قیمت‌های خود را در سیستم تعریف کرده است و پس از ثبت درخواست کاربر، عکاسان پیشنهاد‌های خود را ارائه می‌کند و پس از تایید کاربر در محل تعیین‌شده، عکاسی و فیلمبرداری را انجام می‌دهد.

محمدزاده ادامه داد: در حال حاضر تیم خودمان کار‌ها را پوشش می‌دهد و قصد داریم مرحله به مرحله جلو برویم، ولی به طور کلی ثبت‌نام برای عکاسان/فیلمبرداران آزاد بوده و هر عکاسی/ فیلمبرداری می‌تواند پروفایل خود را در پیکسمر بسازد. ما یک الگوریتم کنترل کیفی داریم که براساس آن کارشناسان به نمونه کار عکاسان امتیاز می‌دهند و به این ترتیب عکاسان و فیلمبرداران رتبه‌بندی شده‌اند.

 

مشاهده تمام خبر در سایت نبض فناوری [اینجا کلیک کن]

 

ممنون که ما را با مقاله ای دیگر از معرفی آثار هنرمندان همراهی کردید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های روز ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید.


در دسته بندی : - اخبار

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۱۱-۲۰ ۱۳:۱۵:۳۴ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com