نکات داستان سرایی در عکاسی

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۹-۱۷ ۱۴:۳۷:۴۹ ب ظ

 با سلام و درود خدمت شما عزیزان پیکسمری، در این مقاله به دنبال توضیح نکاتی در رابطه با عکاسی و نحوه داستان سازی درست آن هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید این موضوع را در عکاسی، حرفه ای تر دنبال کنید.

عکاسی

خوب اگر سوژه شما انسان یا فردی می باشد، که می توان با آن ارتباط برقرار کرد، بهتر است که برای آشنایی بیشتر و ورود به منطقه شخصی یا به زبانی هاله تخم مرغی آن فرد، گرم بگیرید و سر صحبت را باز کنید، اینجوری هم ترس شما از عکاسی در اجتماع می ریزد، هم دیتا بیشتری از فرد مورد نظر در اختیار خواهید داشت، که می توانید با استفاده از آن داستانی غنی تر و گیرا تر به واسطه عکستان خلق کنید، به دنبال هدر و تاپیک در عکس ها باشید، با این کار می توانید ذهن بینندگان را بهتر از قبل به سمت هدف داستانی خود متمایل کنید، بدین گونه راه شما برای تعریف کردن داستان پشت هر عکس برای تمامی بینندگان هموار تر خواهد شد.

اگر از مکان های دیدنی عکاسی می کنید، بهتر است از تمام جزئیات و مشخصه های فرهنگی و سنتی این مکان ها به درستی برای تعریف داستان خود استفاده کنید، لازم نیست که این جزئیات و مسائل جزئی از داستان شما باشد، فقط کافی است که از این جزئیات برای ایجاد اتمسفری فعال در عکس استفاده کنید، که باعث می شود به واسطه تلقین احساسات، بینند حس و حال داستان شما را بیشتر دریافت کند و با داستان شما ارتباط بگیرد.

سؤال های هست که قبل از داستان سازی های مستند باید از خود بپرسید، مانند این که داستان شما در رابطه با چیست؟ چه کسانی در این داستان شرکت دارند؟ لوکیشن ها و یا مکان عکاسی شما کجا است؟ مخاطبتان کیست؟ چرا داستان شما مهم است؟ داستان در چه زمانی اتفاق افتاده و در چه زمانی قست انتشار آن را دارید؟

و در آخر چگونه می خواهید داستان خود را ذخیره کنید؟

در ذهن داشته باشید، که برای تولید فضا و احساسات مناسب در مستند خود، همیشه و همه جا چشمانتان داستان حاضر در ذهنتان را دنبال کند، بدین ترتیب می توانید از عکس های ناگهانی و یا بی هدف خود تاثیری ماندگار در داستان خود بگذارید.

ممنون که ما را در این مقاله همراهی می کنید، برای خواندن ادامه این مقالات در رابطه با داستان سازی ادامه این مقالات را در بخش بلاگ ها جستجو کنید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های ما، سایت و صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۹-۱۷ ۱۴:۰۹:۲۱ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com