قسمت نهم از توضیح جامع عکاسی خیابانی

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۹-۲۲ ۱۲:۱۹:۱۷ ب ظ

درود بر دوستان عزیز پیکسمری، سلامی دوباره از بوی خیابان ها و شهر های شما، در این مقاله به دنبال توضیح برخی از تجربیات شخصی خودم تو زمینه عکاسی خیابانی هستم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید از این تجربیات بیشترین استفاده را ببرید.

هم نشینی

در ادامه مبحث انواع هم نشینی های جذاب در عکاسی، خطوط هدایتگر را داریم، که با استفاده از هدایت کردن چشم بیننده، می تواند توجه ها را به هر سمت دلخواهی در تصویر ببرد، این خطوط در فرم های متفاوتی می توانند باشند، یکی از فرم ها خطوط موازی است، که می تونن به قدرت هم دیگه اضافه کنن، اما خطوط و هم گرا یا واگرا از فرم های خاص دیگری است، که در تصویر می توانند به َسادگی چشم ها را هدایت کنند و در آخر خطوط قائم که در صورت تشکیل مثلث توسط آن ها می توان پیچیدگی خاصی را به تصویر بخشید.

از دیگر انواع هم نشینی که در عکاسی خیابانی به فراوان دیده می شود، تکسچر یا جنس و بافت خاص است، این دسته از همنشینی ها به صورت همیشگی و متنوع در سطح شهر ها دیده می‌شود، اما وقتی ارزش عکس گرفتن دارد، که ترکیبی از رنگ ها یا بافت های جذاب باشد و این فقط با تمرین دادن چشم ها برای آگاه بودن از جذابیت های این چنینی امکان پذیر است.

نوع دیگری از انواع همنشینی، استفاده از الگو ها می باشد، خوب برای استفاده از این دسته از همنشینی ها نسبت به تکرار در اشکال و رنگ ها دقت کنید، این دسته از همنشینی در صورت ایجاد الگویی یکسان یا حتی متفاوت در اثر تکرار می توانند، به عنوان یک عنصر همنشینی استفاده شوند.

استفاده از فریمینگ یا قاب کرد عکس، از دیگر روش های متداول عکاسی خیابانی است، این همنشینی حس حضور یک عکس در عکسی دیگر را به انسان می دهد، شما می توانید از این تکنیک برای کاهش فضای منفی بلااستفاده، یا هدایت کردن چشم ها به عکس اصلی استفاده کنید، به فریم بندی می توان به صورت یک تونل هم نگاه کرد، که چشما ها را به ته تونل هدایت می کند.

ممنون که با این مقاله از مجموعه مقالات عکاسی خیابانی با من همراه بودید، دیگه کم کم آماده می شید که بریم برای شکار لحظات، اما هنوز چند تا نکته دیگه مونده، پس با پیکسمر همراه باشید، تا تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما رو، از سایت و صفحه اینستاگرام ما دنبال کنید.


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۹-۲۲ ۱۲:۱۱:۲۰ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com