نحوه بر خورد با کارفرما در حین انجام پروژه

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۸-۲۶ ۱۶:۲۹:۰۸ ب ظ

خوب حالا نوبت نحوه برخورد با مشتری ها در حین انجام پروژه است، که خود مسئله ای حیاتی در رضایت مشتری است، پس با ما همراه باشید، تا بتوانید به درستی با آنها ارتباط بگیرید.

camera man

سعی کنید، حداقل یک ربع قبل از شروع پروژه در محل انجام پروژه حاضر شوید، تا هم بر روی شرایط کاری نظارت کنید و هم محل را برای انجام پروژه سر فرصت و خارج از عجله آماده کنید. 

پس از احوال پرسی و صحبت دوستانه اندکی قبل از انجام پروژه با کارفرما داشتید، دوباره انتظارات و درخواست های کارفرما را جویا شوید، تا بدین طریق ذهن خود را با ذهن مشتری یکی کنید. 

از کارفرما درخواست کنید، تا در صورت امکان خود یا نماینده خود در محل و حین انجام پروژه حضور داشته باشد، سپس بعد از ثبت تعدادی از عکس های خود، عکس ها را به کارفرما نشون دهید، تا هم نظر آنها را جویا شوید و هم بتوانید چک کنید، که کار شما مورد قبول مشتری هست یا نه، با این روش مطمئن می شوید که کارفرما پس از انجام پروژه و تحویل پروژه رضایت کافی را از نتایج خواهد داشت، از طرفی مطمئن می شوید، کارفرما از شما گله مند نخواهد بود و هر تغییری در پروژه را نمی تواند بر حساب کیفیت کار شما بگذارد. 

در انتهای روز عکس ها را به کارفرما نشان دهید، تا در جریان کلیه پروژه قرار گیرد، سپس برای آنها توضیح دهید، که چه تعداد عکسی از چه سوژه هایی گرفته اید، تا بتوانید مطمئن شوید، تمامی موارد پروژه را انجام داده اید، اگر پروژه طول کشید و مدت زمان آن از حالت معمول خارج شد، کار خود را ادامه دهید و پس از اتمام پروژه موضوع را مطرح کنید، تا هم توضیح دهید، برای انجام هر چه بهتر پروژه کار طول کشیده و هم اتمسفر اطراف خود را برای انجام هر چه سریع تر پروژه پر فشار و سنگین نکنید. 

حال وقت دلگرمی دادن به مشتری در رابطه با ادیت و نتیجه نهایی پروژه است، اما فراموش نکنید، هر آنچه می گویید، می تواند بر ضد شما استفاده شود، پس تماماً بر اساس واقعیت و توان خود در این رابطه صحبت کنید، تا موجب ایجاد انتظار بیش از حد و دلخوری نشوید، به عنوان سخن پایانی باید گفت، خود را به عنوان یک همکار و دوست دلسوز نشان دهید و فکر کنید برای خود و شرکت خود انجام وظیفه می کنید، تا بتوانید هم ارتباط پایدار و مناسبی با کارفرما بگیرید و هم دلسوزانه برای پروژه ها انرژی بگذارید. 

ممنون که با قسمتی دیگر از مجموعه مقالات ما همراه بودید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های ما، صفحه و سایت پیکسمر را دنبال کنید. 

 

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۸-۲۴ ۱۷:۰۲:۰۱ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com