نکات عکاسی Still life قسمت ۲

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۸-۲۰ ۱۷:۳۶:۲۴ ب ظ

در ادامه مقاله Still life photography با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید نحوه عکاسی درست آن را فرا بگیرید.

Still life

خوب برای چینش نور و عکاسی در این سبک راه های زیادی وجود دارد، اما یکی از ساده ترین های آن عکاسی با استفاده از نور طبیعی خورشید است، برای این کار شما نیاز به یک پنجره و رفلکتور دارید، حال می توانید حتی با استفاده یک گوشی تلفن همراه شروع به عکاسی کنید، رفلکتور را مقابل منبع نوری خود، که در این مبحث معمولاً پنجره می باشد، قرار دهید.

حالت بعدی استفاده از فلش دوربین است، شما می توانید، با استفاده از یک کاغذ روغنی نور را دیفیوز کنید، و این منبع را بر روی سوژه از بالا بتابانید، سپس با استفاده از رفلکتور که در کنار دوربین به سمت سوژه نور را باز تاب کنید، حال می توانید به درستی از کناره ها و بالای سوژه عکاسی کنید.

still life

البته که می توانید از نور فلاش هم استفاده کنید، منبع نوری را در فاصله مناسب قرار دهید، به طور مثال این فاصله برای فلش گان ۲ متر می باشد، در این حالت می توانید مانند پنجره با نور تابیده شده برخورد کنید.

در این بین تکنیک های زیادی را برای بهتر کردن تصاویر خود می توانید داشته باشید، به عنوان مثال فوکوس لایه ای یا Photo staking از روش های متداول این سبک از عکاسی است، با این روش شما می توانید فوکوس حداکثری را بر روی تک تک اجزا داشته باشید، برای تولید تصاویر باجزئیات بیشتر و افزایش وضوح تصاویر می توانید، از این روش استفاده کنید، حال برای انجام این روش شما نیاز به چندین عکس با نقطه فوکوس متفاوت دارید، که در ثبت آن هیچ تغییری دوربین یا اجزا تصویر ایجاد نشده باشد، جز فوکوس های متفاوت دوربین تا بتوانید عکس ها را در برنامه فتوشاپ بر روی هم منطبق کنید. 

حال شما نیاز به پردازش عکس های خود دارید، که لایت روم و فتوشاپ بهترین گزینه برلی انجام این امر است، از این جا به بعد فقط مهارت شما و خلاقیتتان است، که موجب تغییرات چشم گیر بر روی عکس ها می شود. 

ممنون که ما را با مقاله ای دیگر از پیکسمر همراهی کردید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های ما، سایت و صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید. 

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۸-۱۸ ۱۴:۲۴:۴۶ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com