نکات عکاسی از همایش ها

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۴-۳۰ ۱۴:۳۰:۵۱ ب ظ

عکاسی از همایش ها یکی از انواع مورد علاقه ماست، عکاس در همایش ها چندین برابر انرژی می گذارد و تمام تلاش خودش را می کند تا با مهمان ها ارتباط بگیرد، پس با پیکسمر همراه باشید تا چگونگی بهتر ثبت کردن عکس های این سبک از عکاسی را فرا بگیرید.

رنگها - جشن

ارتباط اول، باید با منیجر و مسئولین فعال در برگزاری مراسم ایجاد شود، پس برای اینکه هم بتوانید از آماده سازی همایش عکاسی کنید و هم در جریان تمامی فعالیت های همایش قرار بگیرید، زودتر از موعد در محل همایش حاضر شوید، از آنها سوال کنید، چه عکس های را مدنظر دارند، از چه کسانی، در چه جایی، در چه حالی و حتی در چه زمانی، سپس با استفاده از اطلاعات بدست آمده می توانید برنامه ریزی کنید، تا بتوانید چک لیستی از شات های مورد نظر خود تهیه کنید.

در طراحی چک لیست سعی کنید به تایم تیبل یا زمانبندی های همایش دقت کنید، اگر فرش قرمزی وجود دارد بهترین تایم برای عکاسی آن، در بدو ورود مهمان ها است، چرا که همگی هم انرژی بیشتری دارند و هم لباس های را که به تن دارند در بهترین حالت نگه داشته اند.

رویداد

برای اینکه نگرانی از نظر تأمین نور نداشته باشید، از لنز واید استفاده کنید، بر اساس تجربه در همایش ها سالن انتظار یا استراحت نور مناسبی دارد، اما اگر سالن همایشی در کار باشد، می تواند از نظر نور برای شما دردسر ساز باشد، پس تمام تلاش خود را کنید تا لنزی با اف کم تهیه کنید، وجود لنز زوم نیز برای همایش هایی با تعداد و وسعت بزرگ تر از الزامات عکاسی است، چرا که دسترسی شما به سوژه را بسیار بیشتر می کند.

در ذهن داشته باشید که چه عکس های را نیاز دارید و برای آنها جاگیری و برنامه ریزی کنید، ارتباط بگیرید و دیگران را در فعالیت خود شریک کنید، از آنها تعریف کنید، از روزشان و مسیرشان بپرسید، خیال آنها را راحت کنید و خنده را بر لبانشان بنشانید، اگر فرد مورد نظر نرم نشد، از او بخواهید لبخند بزند، سپس عکس با لبخند و بی لبخند را نشانش بدهید، قطعا او و بقیه مهمان ها از تاثیر پیشنهاد شما شگفت زده می شوند.

مهم ترین نکته در پس ارتباط گیری زمانبندی شماست، دقت کنید که شما برای هر سوژه زمان کمی دارید، پس باید دائماً در تحرک و عوض کردن موقعیت خود باشید، به دلیل ثبت بهتر لحظات از برست مد استفاده کنید، به یاد داشته باشید مموری و باطری شما محدود است، پس حتما برای مشکلات اینچنینی راه حلی در ذهن داشته باشید، تا نگران تمام شدن آنها نباشید.

مراسم

لباس شما در این حالت از عکاسی می تواند تاثیر زیادی بر روی ارتباط شما با میهمانان داشته باشد، پس در انتخاب آن دقیق باشید.

وجود فلش برای دوربین می تواند در بعضی مواقع برگ برنده شما باشد، چون هم حس حرفه ای بودن شما را به میهمان ها انتقال می دهد، هم می تواند در مواقع ضروری برای شما مفید باشد، اما دقت کنید در بعضی از شرایط و مواقع استفاده از فلش می تواند حجمه ای از نظرات منفی میهمان ها را به سمت شما روانه کند، پس در استفاده از فلش محتاطانه برخورد کنید.

در جمع‌بندی نکات عکاسی همایش باید گفت، ارتباط شما با اوامر و مهمان های همایش مهم ترین نکته در ثبت عکس مناسب است، کیفیت تاثیر خود را دارد اما ثبت لحظات خاص می تواند از کیفیت عکس ها هم مهم تر باشد، پس از بالا بردن ایزو نترسید، تحرک داشته باشید ولی با برنامه‌ریزی مشخص عمل کنید.

برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما صفحه اینستاگرام و سایت ما را دنبال کنید.

دوست دار همیشگی لحظه ها، پیکسمر.


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۴-۳۰ ۱۲:۳۴:۴۹ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com