انواع مختلف چینش نور2

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۶-۲۹ ۱۳:۳۹:۳۷ ب ظ

light

نورپردازی اجسام شیشه ای و کریستال
عکاسی از ظروف شیشه ای، کریستال و حتی مایعات تکنیک خاص خود را به خصوص در چیدمان نور دارد. زمانی که از ظروف شیشه ای و کریستال عکاسی می کنید، بهتر است که در زیر آن ها پلکسی مشکی یا حتی شیشه قرار دهید، که انعکاس جذابی در قسمت زیرین ظروف ایجاد شود. 
در عکاسی اجسام شیشه ای تنها از یک نور به همراه سافت باکس مستطیل شکل و عمودی در پشت جسم استفاده می کنیم و با فاصله کمی از آن ها، دو دیفیوز مابین نور و آبجکت ها می گذاریم، تا به اندازه کافی نور یکدست شود، در آخر فقط کافیست نور و تنظیمات دوربین را انجام دهیم.­

lightعکاسی فلزات و سطوح براق
عکاسی فلزات و سطوح براق دشوارترین روش عکاسی می تواند باشد. سطوح براق نور زیادی را منعکس می کند، البته منعکس کننده نور شامل تمام اجسام به جز اجسام مات می باشد، اما درصد آن در سطوح براق بیشتر است.  
قانون اول در عکاسی فلزات، قانون بازتاب است. اکثر فلزات سطوح براقی دارند و سطوح نور را مانند آینه بازتاب می دهند. اگر به شکل مستقیم عکاسی کنید، باعث ایجاد بافت و حتی هایلایت هایی در عکس می شود.
در عکاسی فلزات در واقع شما باید از یک منبع نور استفاده کنید، که از فلاش دوربین بزرگتر باشد، این فلاش را پشت اجسام خود با زاویه یکسان از دوربین قرار دهید. شما با استفاده از سافت باکس می توانید، این کار را انجام دهید.

lightنورپردازی اجسام دارای شکل و بافت
اجسامی که دارای بافت خاصی هستند، اگر بتوانید نورپردازی آن را به درستی انجام دهید، باعث می شود حتی بی روح ترین اجسام به زیباترین شکل خود را نشان دهند. یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن دقت کنید، عنصر جسم است ( رنگ ، شکل ، فرم ، بافت و...) و حتی به شکل جسم ( هندسی ،ارگانیک ، فضای مثبت و منفی و....) است.
نورپردازی در این اجسام باید به گونه ای باشد، که تمام موارد درک شود، با استفاده از یک نور با یک زاویه خاصی ( تقریبا ۴۵ درجه ) می توانید بهترین عکس را ثبت کنید. 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۶-۱۷ ۱۶:۴۳:۵۷ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com