چگونگی ثبت تایم لپس

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۵-۰۴ ۱۳:۲۱:۱۰ ب ظ

عکاسی از حیوانات با توجه به تفاوت های حرکتی و رفتاری آنها نسبت به انسان ها دارای نکاتی متفاوت است، پس با پیکسمر همراه باشید تا بتوانید به درستی از حیوانات عکاسی کنید.

میمون

استفاده از انواع لنز در این نوع عکاسی مجاز است، اما برای اینکه بتوانید بدون اینکه سوژه مورد نظرتان متوجه حضور شما شود، از آن عکاسی کنید بهتر است از لنز های زوم استفاده کنید. عکاسی از حیوانات وحشی و درنده نیز دارای خطرات مختص به خود است، پس برای ثبت عکس مورد نظر خود بهتر است اول جوانب ایمنی را رعایت کنید، سپس به دنبال هنر نمایی خود در فضای طبیعت باشید، پس لنز های زوم بار دیگر اهمیت خود را در این زمینه اثبات می کنند.

استفاده از سرعت های بالاتر شاتر می تواند از خراب شدن تصویر شما به واسطه تحرک سوژه جلوگیری کند، پس برای ثبت تصویری شارپ تر و صحیح تر تا سر حد ممکن سرعت شاتر خود را بالا ببرید. به واسطه افزایش سرعت شاتر، نور کمتری مجال وارد شدن به سنسور دوربین شما را دارد، پس برای جلوگیری از تاریک شدن تصویر ایزوی دوربین را افزایش دهید، افزایش ایزو به معنی افزایش حساسیت سنسور به نور می باشد، و همین دلیلی بر افزایش نویز های ایجاد شده در تصویر است، پس افزایش ایزو با کاهش کیفیت عکس شما رابطه مستقیم دارد.

سنجاب

برای جلوگیری از کاهش کیفیت عکس ثبت شده به واسطه افزایش ایزو و سرعت شاتر، بهتر است در ساعات طلایی روز برنامه عکاسی خود را بچینید. استفاده از نرم افزار های پیش بینی وضعیت آب و هوا می تواند برای برنامه‌ریزی دقیق تر عکاسی شما بسیار کاربردی باشد، پس حتما به استفاده از این نرم‌افزار ها عادت کنید.

برای اینکه بتوانید به بهترین شکل ممکن به شکار لحظات طبیعی شکل گرفته توسط حیوانات بپردازید، حتما قبل از مواجهه با آنها نحوه زندگی و رفتار های آن ها را مطالعه کنید، تا بتوانید شانس بیشتری برای ثبت عکس طلایی خود داشته باشید، همین مورد می تواند دلیل خوبی باشد، برای انجام پروژه خود به همراه فردی متخصص در رابطه با حیوان مورد نظر شما.

حتما از قانون یک سوم به درستی استفاده کنید، برای این کار باید بدانید جدای از قرار گیری سوژه در نقاط یک سوم تصویر، بقیه تصویر شما که سوژه آنرا اشغال نمی کند نیز حائز اهمیت است، چرا که می توانند تاثیر بسیار زیادی روی چشم گیر بودن تصویر ثبت شده بگذارد، پس سعی کنید به هنرمندانه ترین حالت ممکن فضای خالی تصویر خود را ثبت کنید.

سنجاب دونده

صبر کنید و در بهترین حالت ممکن تصویر خود را ثبت کنید، برای ثبت یک تصویر خوب محدودیت زمانی اعمال نکنید، یک تصویر طلایی با مفهومی غنی برای شما کافیست، پس برای کیفیت عکاسی کنید نه کمیت.

نکته دیگری که می تواند کمک شایانی به شما کند، دقت کردن به صدای شاتر است، قطعا در فضایی خلوت و ساکت صدای شاتر شما می تواند سوژه شما را از حضورتان مطلع کند، پس برای جلوگیری از فرار کردن سوژه خود، شاتر خود را بر روی حالت بی صدا قرار دهید و یا اگر این امکان برای شما وجود ندارد، صبر کنید و تنها وقتی که از تصمیم خود مطمئن هستید عکس خود را بگیرد، تا افسوس از دست دادن موقعیت را نخورید، اما اگر صدای دوربین شما در میان صدای زنده طبیعت به گوش نمی رسد، استفاده از حالت برست مد می تواند کمک بسیاری به شما در شکار لحظات خاص کند، مثل زمانی که گله ای از اسب ها در حال دویدن اند.

تا اینجای کار با نکات ابتدایی عکاسی از حیوانات آشنا شدیم، پس برای اطلاعات بیشتر و با خبر شدن از جدیدترین اخبار ما سایت و صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ما مثل همیشه منتظر دیدن عکس های زیبا شما هستیم، پس ما را از دیدن آنها محروم نکنید.


در دسته بندی : - عکاسی - اخبار

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۴-۳۰ ۱۴:۳۳:۰۳ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com