ریلز اینستاگرام و هدف آن

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۱۱-۱۳ ۱۶:۰۳:۳۸ ب ظ

بزرگ ترین حمله ممکن...

توی سوشیال مدیا داره شروع میشه، می دونی از کی به کیه؟

ریلز اینستاگرام

شاید جدیداً برای شما هم این مسئله اتفاق افتاده که بجای دکمه پست در بار پایینی تبدیل به دکمه ریلز شده، این فیچر جدید که به صورت خیلی سریع به عنوان فیچر اصلی اینستاگرام در ورژن جدید خود خودنمایی می کند و بر تمامی دیگر فیچر ها برتری کاربری و انتشاری دارد، این فیچر به منزله مقابله یا رقابت با نرم‌افزار هایی نظیر لایکی و تیک تاک طراحی و اعمال شده، اما چرا حمله، چون بر خلاف کشور های دیگر اکثریت بازار آزاد و یا خصوصی به واسطه تبلیغات یا فعالیت های اینستاگرامی بازار خود را ایجاد و مشتری ها و طرفدار های خود را گسترش می دهند.

از طرفی اینستاگرام برای تشویق کاربران خود برای استفاده از این فیچر، پروموشن های خودکار، ساجست ها و به طور کلی بینندگان شما را بیش از دیگر فیچر های خود می کند، این دلیلی بر این است که در آینده ای نزدیک استفاده از محتوای ویدئویی بر عکس ها و تصاویر ارجحيت پیدا می کند و رقابت افراد در این فضا بیشتر بر روی این سبک از فیلم های کوتاه می شود، پس بهتره از امروز برای آماده شدن با موج رقابتی جدید اینستاگرام، فیلمبردار و کارگردان خودتون رو پیدا کنید، پیکسمر اینجاست تا برای هم سنگر شدن با شما و غلبه بر این جنگ رسانه ای و برای پیشرفت روز افزون محتوایی شما مشاوره های رایگان خود را در اختیار خانواده بزرگ خود قرار دهد، تا بتوانید به واسطه کامنت، دایرکت و تماس تلفنی تمامی سوالات و مشکلات خود را برای درخشیدن در این فضا مطرح کنید.

خوب پس الان که هدفت رو خوب می دونی بهتره زمین بازی و قوانینش رو هم بدونی، هر چقدر هم اطلاعات شما در این زمینه زیاد باشد، باز هم وجود دارن نکات و ترفند هایی که فقط و فقط به واسطه کسب تجربه به دست اومدن، پس برای مطمئن شدن از کار و برنامه هاتون، با ما تماس بگیرید.

ممنون که قسمتی دیگه از مجموعه مقالات اسنپ عکاسی و فیلمبرداری ما را دنبال کردید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید.

 


در دسته بندی : - اخبار

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۱۱-۱۳ ۱۶:۰۳:۳۸ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com