معرفی نرم‌افزار های عکاسی با موبایل ( قسمت دوم )

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۶-۲۰ ۱۹:۴۲:۳۸ ب ظ

در ادامه مقاله قبل قصد داریم، تا در رابطه با ادامه لیست بلند بالای نرم‌افزار های عکاسی با موبایل در خدمتتون باشیم، پس با پیکسمر همراه باشید.

foodie

Foodie

دوربین این نرم‌افزار زیبا ترین تغییرات را به سادگی برای عکس هایتان اعمال می کند، این نرم‌افزار سبک، شارپ و ترندی است و با دستور عمل های موجود در آن عکاسی خود را پیشرفت دهید.

VSCO

VSCO

نرم‌افزاری نام آشنا به لطف فضای درون برنامه ای خود برای به اشتراک گذاری عکس های ثبت شده، با صدها قابلیت متفاوت برای ادیت و پردازش تصاویر و فیلم های ضبط شده، این نرم‌افزار سریع، راحت و کاربردی هست، پس حتماً نگاهی به آن بیاندازید.

Sweet Snap

Sweet Snap

از دیگر نرم‌افزار های مخصوص عکاسی با گوشی های اندرویدی، با دارا بودن استیکر های اینستاگرامی زنده و باحال در کنار قابلیت اضافه کردن میم، استیکر و تکست به تصاویر شما از منبعی خارجی، در کنار کاربر پسند بودن برای جوانان، افکت های خاص خود را نیز برایتان فراهم می کند.

Retrica

Retrica

نرم‌افزاری کاملاً حرفه ای برای عکاسی با موبایل، این نرم‌افزار دارای صدها آپشن متفاوت برای تغییر دادن عکس شماست، با استفاده از این نرم‌افزار تصاویر ثبت شده توسط خود را به دنیایی دیگر از استایل ببرید و از قابلیت های گوناگون این نرم‌افزار استفاده کنید، این برنامه به تنهایی حکم چند برنامه ثبت و پردازش تصویر را دارد، پس قطعاً نیاز شما را پوشش می دهد.

Night camera

Night camera

نرم‌افزاری کارآمد برای عکاسی در تمامی طول روز به خصوص در طول شب، با قابلیت کنترل کامل بر روی فلش ، شارپنس، زوم و حتی تگ کردن لوکیشن، بدین ترتیب می توانید حتی در تاریکی عکس های زیبا و بدون بلور تهیه کنید.

O2 camera

O2 camera

نرم‌افزاری ساده با هوشی مصنوعی که قابلیت تغییر آنی تصاویر را دارد و به همین طریق تمامی درخواست های شما را فقط با یک کلیک حل می کند، نرم‌افزاری برای تمامی نیاز های شما در قالبی ساده و کاربردی.

Meitu

Meitu

نرم‌افزاری حرفه ای با ابزاری خاص برای خاص پسندان، با این نرم‌افزار هم به صورت آنی و هم پس از ثبت عکس تغییرات مورد نظر و یا پیشنهادی را اعمال کنید، تا تجربه یک ثبت حرفه ای و دلنشین را تجربه کنید، این نرم‌افزار قطعاً به خوره های عکاسی با موبایل پیشنهاد می شود، اما در کنار دیگر نرم‌افزار ها مانند لایت روم.

 

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۶-۱۶ ۱۴:۵۱:۲۲ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com