نکات عکاسی از گل ها

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۸-۰۶ ۱۳:۳۴:۵۴ ب ظ

امروز به دنبال توضیح نکات عکاسی از گل و گیاه هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید عکس های مودی و دارک از گل ها تهیه کنید.

flower

تجهیزات مناسب در این سبک از عکاسی شامل: لنز ماکرو با فاصله کانونی متناسب با ۷۰ تا ۱۰۰ میلی متر است. دلیل استفاده از این لنز ایجاد بوکه مناسب و شارپنس استاندارد از اجسام است، می توانید بسته به نور محیط خود فیلتر لنز خود را انتخاب کنید.

تری پاد از ابزار بسیار حیاتی در این حالت از عکاسی است، پس برای ایجاد عکس های شارپ تر و واقعی تر حتما تری پاد به همراه داشته باشید، حال برای تولید تصاویر حاصل از براکتینگ می توانید، تری پاد را ستون عکاسی خود بدانید.

flower

استفاده از دیفیوزر ها و لایت خشن و قوی پشت پرده عکاسی از اصول اساسی این سبک از عکاسی است‌.

برای بک گراند از رنگ های تیره و دارک استفاده کنید و در کنار آن از تکستچر های سخت و چوبی استفاده کنید، البته که خودتان هم در خانه به راحتی می توانید، بک گراند مورد نظر خود را با کارت، کاغذ و رنگ تهیه کنید.

برای ایجاد هارمونی بهتر با محیط، و ایجاد شارپنس بیشتر حتماً از اپرچر های بالاتر استفاده کنید، در این حالت نور های مزاحم را هم کمتر بر روی عکس ثبت می کنیم. لنز خود را همیشه کالیبره نگهدارید و برای حالت فوکوس اول بر روی اتومات کار کنید، سپس بر روی حالت دستی قرار دهید.

flower

کنتراست تصویر مهم ترین نکته بعدی این سبک از عکاسی می باشد، پس هم در حین عکاسی به کنتراست بالا توجه کنید، هم در پست پراسسینگ تصویر به آن توجه کنید.

برای اینکار لایت روم و فتوشاپ بیشترین کاربرد را در ایجاد حس و حال مودی در تصویر دارد، پس حتماً برای ایجاد حس و حال مناسب بر روی پردازش تصاویر وقت بیشتری از حالت معمول بگذارید. 

برای بهتر شدن دو چندان کار گل های خود را در محیطی خنک و مرطوب عکاسی کنید سطح برگ یا گل برگ آن را حداقل با دستمال مرطوب تمیز کنید، حتی می تواند از اسپری های مخصوص آرایش گل هم استفاده کنید.

ممنون که با ما همراه بودید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، صفحه اینستاگرام و سایت پیکسمر را دنبال کنید.

 

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۸-۰۵ ۱۴:۲۵:۰۹ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com