چگونه بند دوربین مناسب خود را تشخیص دهیم.

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۶-۲۵ ۱۵:۴۴:۰۲ ب ظ

امروز می خواهیم در مورد بند های متفاوت دوربین صحبت کنیم، تا بتوانید بهترین نوع را برای دوربین و لنز خود تهیه کنید، پس با پیکسمر همراه باشید تا شاید بدنتان فشار کمتری را به واسطه دوربین تحمل کند.

camera strap

همگی با بند های اورجینال شرکت های متفاوت آشنا هستیم، بندی با متریالی مقاوم، سبک و معمولاً ساده، اگر استفاده از این بند ها برایتان کاملاً مناسب است، نیازی برای خرید بندی دیگر نیست، اما اگر دوربینتان به گردن یا کمرتان فشار وارد می کند، یا به دنبال بهتر کردن استایل خود هستید.

camera strap

بند ها در طول، عرض و متریال مصرفی متفاوت اند، اما مهم ترین نقاط تفاوت آنها، ارگونومی آنها است. به طور مثال بند های دور گردنی متداول ترین انواع بند را به خود اختصاص داده است، اما این نوع از بند ها برای ستاپ های سبک، مانند دوربین های بدون آینه با لنز های کوچک بهترین انتخاب است، چرا که سرعت عمل را در کنار محافظت و زیبایی به همراه دارد.

camera strap

بند های دستی از دیگر انواع اتصالات دوربین و تجهیزات آن است، پر سرعت ترین حالت برای آماده شدن در عکاسی است، اما باز هم نیاز هست که دوربینتان سبک و کوچک باشد، اگر هم دستیاری در کنارتان هست باز هم آپشن خوبی برای پروژه های سنگین است، اما مهم ترین کاربرد آن برای عکاسان خیابانی و شهریست.

camera strap

بند های دور مچی نیز مانند بند های دستی برای کاربرد سریع و راحت طراحی شده اند، اما باز هم برای ستاپی سبک و کم حجم مناسب است، پس برای ماجراجوی شما بسیار مناسب است.

camera strap

بند های دوتایی دوربین عکاسی، از جالب ترین بند های دوربین است، چرا که امکان حمل دو دوربین را به صورت همزمان به شما می دهد، این امکان برای عکاسان پروژه های طولانی و دارای آیتم های متفاوت بسیار مناسب است، شما می توانید به راحتی دو ستاپ متفاوت از تجهیزات و دوربین را به همراه داشته باشید، تا برای هر شرایط و حالتی از عکاسی آماده باشید.

camera strap

اما وسترن ترین حالت بند دوربین، بند های کمری است، آیا آماده دوئل هستید. شخصاً علاقه ای به این نوع بند ندارم، ولی خوب قطعاً برای عده ای محدود از عکاسان در حوزه های اندکی قابل استفاده خواهد بود.

در این میان بند های دست ساز و یا پارچه ای توانایی زیادی در ظاهر بخشی به استایل شما دارد، پس حتما به نمونه های متفاوت آنها در پینترست سری بزنید.

امیدوارم از مقاله امروز ما راضی باشید، برای اطلاع بیشتر از اخبار و اطلاعیه های مهم ما، صفحه اینستاگرام و سایت ما را دنبال کنید.

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۶-۲۵ ۱۳:۲۳:۲۵ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com