نکات اولیه عکاسی با موبایل ۲

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۶-۰۶ ۱۴:۴۹:۳۱ ب ظ

امروز در ادامه مبحث عکاسی با موبایل ترفند های حرفه ای تری را با هم مرور خواهیم کرد، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید به راحتی از گوشی خود برای عکاسی استفاده کنید.

mobile

اکسپوژر دوربین را به صورت دستی تنظیم کنید، اکثر گوشی ها در انتخاب درجه کلوین عکس و یا حالت آن نمی توانند، کاملاً به درستی عمل کنند، پس برای جلوگیری از خطای احتمالی گوشی خود در تنظیم اکسپوژر ( این خطا کم تر از ده درصد از بهترین حالت فاصله دارد ) تمامی تنظیمات نوری گوشی را به صورت دستی اعمال کنید و حواستان باشد که برای ثبت یک تصویر استاندارد نمایشگر شما هم باید استاندارد باشد، پس حتما تنظیمات صفحه نمایش را به حالت اولیه بر گردانید.

استفاده از کاندید های مناسب برای بخشیدن حس و حال زنده به عکستان بسیار مفید است، اما برای چشم گیر شدن و به یادماندنی تر شدن تصویر می توانید، از عنصر اعجاب در عکس استفاده کنید.

می توانید سوژه خود را با حرکات و الفاظی خوش آیند و یا شوخی هایی کوتاه به خنده طبیعی وادار کنید.

 دوربین گوشی های مدرن به علت استفاده از لنز های متعدد و گنده تر از اندازه ای بزرگ تر برخوردارند، این خود باعث شده که لنز های دوربین از سطح بدنه گوشی فاصله داشته باشند و بیشتر در معرض ضربه، خط خوردگی و از همه مهم تر لک گرفتگی قرار بگیرند، پس حتما برای دوربین گوشی خود گلس یا کاور تهیه کنید و قبل از استفاده از آن توسط پارچه ای نرم آن را پاک کنید، همانطور که دوربین گوشی ها در ثبت جزئیات بهتر از گذشته عمل می کنند، همان مقدار هم در ثبت لک های روی دوربین بهتر عمل می کنند، پس برای جلوگیری از پشیمانی و افسوس حتماً قبل از استفاده از آن لنز دوربین را تمیز کنید.

mobile

در آخر اگر به دنبال پرش به لولی بالاتر در عکاسی و فیلمبرداری با موبایل خود هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از لنز های جانبی برای گوشی است، به همین طریق می توانید با توپی پر تر و دست و بالی باز تر از دنیای عکاسی با موبایل لذت ببرید.

ممنون که با ما همراه بودید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، صفحه اینستاگرام و سایت پیکسمر را دنبال کنید.


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۶-۰۶ ۱۳:۳۳:۳۶ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com