معرفی انواع همنشینی قسمت پنجم

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۹-۰۵ ۱۴:۰۶:۰۴ ب ظ

درود بر همه دوست داران عکاسی، با ادامه مجموعه مقالات هم نشینی در خدمت شما هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید به درستی هر چه تمام از این مسئله استفاده کنید.

Juxtaposition

هم نشینی یا Juxtaposition زمانی اتفاق می افتد، که حداقل دو جزء در تصویر دارای وزن زیادی از نظر بصری باشد، که باعث می شود بیننده، به هدف و غایت هر یک از دو جز به صورت همزمان فکر کند.

در مقالات پیشین در رابطه با رنگ، جنس، احساس و خلاقیت صحبت کردیم، که می توانند ابزاری کاربردی برای ایجاد همنشینی باشند، حال در رابطه با نوعی هندسی تر از همنشینی صحبت می کنیم، که قدرت خود را از تاثیر روانشناسی خود بر روی بیننده می گیرد، استفاده از خطوط برای اتصال یا همراه کردن دو جزء در یک نگاه، استفاده از این اتفاق می تواند، تاثیر بسیار زیادی بر روی وایب کلی عکس دارد. 

Juxtaposition

راه حل دیگه ای که برای همنشین شدن دو جزء از آن استفاده می شود، نمایش تقابل قدرت و ضعف است، این هم می تواند، جنبه اجتماعی داشته باشد، یا حتی در سطح شکل و هندسه اجزاء مفهوم قدرت و ضعف را ثبت کند، برای درک بهتر این موضوع عکس زیر را نگاه کنید. 

هم نشینی مورد علاقه خود من، همنشینی ساخته شده از کنار هم آمدن اجزای وینتیج یا قدیمی در کنار اجزاء مدرن، با این سنگینی فرکانس ناشی از قدمت و سالخوردگی را در کنار نسل جدید و متفاوت حال می گذاریم، پس به هر نحوی می توان به فلسفه پشت این همنشینی نگاه کرد، پس به حال دل خود نگاه کنید و محیط تا بتوانید، بهترین انتخاب را برای داستان عکستان کنید. 

حالت زمان و تاثیر آن بر اجزاء اگر حالتی قبل و بعدی به خود بگیرد، تاثیر زیادی را برای کنار هم گذاشتن اجزاء و ایجاد داستانی بصری دارد، پس بهتر است، داستان خوبی را برای این کار انتخاب کنید. 

ممنون که ما را با مقاله ای دیگر از مجموعه مقالات پیکسمر دنبال کردید، برای دیدن ادامه این مقاله بخش بلاگ ما را از سایت دنبال کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر از تازه‌ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۹-۰۵ ۱۳:۲۴:۴۳ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com