۱۵ خرداد یا لوکیشن عکاسی؟

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۱۰-۱۸ ۱۵:۴۵:۵۵ ب ظ

درود بر دوستان عزیز پیکسمری، در این مقاله به دنبال معرفی بازار بزرگ پانزده خرداد به عنوان لوکیشنی جذاب و قدیمی در دل شهر تهران با شما صحبت کنیم، پس این مقاله از پیکسمر را دنبال کنید تا از تجربیات عکاسان در این اماکن با خبر شوید.

لوکیشن عکاسی

اولین چیزی که با شنیدن پانزده خرداد در ذهن آدم مجسم میشه، عودلاجان هستش، این مکان با دارا بودن تمی کاملاً سنتی و جذاب، که توسط کارشناسان و مهندسان مرمت شده است، معروف ترین و پر آوازه ترین محله ای منطقه است.

این بازار از شروع تا پایانش پر از موقعیت و سوژه برای عکاسی است، از عکاسی های هنری و خیابانی گرفته تا عکاسی مد و فشن، همگی انواع عکاسی های فضای باز را در اختیار دارید، پس به دنبال شکار قاب های جذاب باشید و لنز و تجهیزات مناسب برای عکاسی در فضای بسته تر و کوچک تر در اختیار داشته باشید، مانند لنز های واید و لنز های زوم و فیکس برای فواصل پایین، مانند لنز های ۱۰ تا ۵۰ میلی متری که در این اماکن بیشتر به درد ‌ما می خورند، چرا که استفاده از المان های قدیمی و ساختمان های این لوکیشن در کنار سوژه ها یکی از مهم ترین دلایل انتخاب این مکان به عنوان لوکیشن عکاسی است، پس باید بتوانید این المان ها را درون آن جای دهيد.

لوکیشن عکاسی

حال بیایید پتانسیل های مناسب برای عکاسی را در این مکان بررسی کنیم، بازار سرپوشیده، با دارا بودن مکان های عمومی و متفاوت با تم سنتی خود در کنار مدل ها و سوژه های مدرنتان می تواند بسیار کاربردی باشد.

از بازار و کوچه پس کوچه های جذاب و قدیمی که بگذریم، حواستان به زمین و سقف ها باشد، خطر از دست دادن یک شات خاص، پس در تصور داشته باشید، که حتماً شکار هایی را به واسطه فضای بالا و پایین بازار ثبت کنید. 

لوکیشن عکاسی

حال کمی از فضای بازار دور شوید، وارد محله عود لاجان می شوید، که محله ای تاریخی و مرتبت با یهودی نشین های این منطقه است، که حالا بیشتر تبدیل به انبار، کارگاه و مغازه شده، با این حال بافت و تکسچر زیبای این محیط، انتخابی خاص برای تمامی عکاسان می تواند باشد. 

ممنون که تا اینجا همراه ما بودید، بازار و منطقه ۱۵ خرداد باز هم دارای مناطق زیبا و جذاب دیگر است، که در مقالات بعدی در رابطه با آن بیشتر صحبت خواهیم کرد، برای کسب اطلاعات بیشتر و باخبر شدن از تازه ترین اخبار ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۱۰-۱۷ ۱۴:۳۱:۵۳ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com