نکات استایلینگ عکاسی تبلیغاتی

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۸-۲۰ ۱۷:۵۴:۴۰ ب ظ

در مقاله امروز به دنبال توضیح نکات چینش اجزا و استایلینگ آن هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید با کیفیت ترین عکس های ممکن را از محصولات بگیرید.

product styling

برند محصول را به خوبی بشناسید، شناخت شما از برند و جلوه آن ایده های شما را جهت می دهد، در حالی که این شناخت اصالت مناسبی را به عکس های شما می دهد، به نوعی تم گذاری مناسب را برای برند پرورش می دهد.

مشتری های خود را بشناسید، هدف تبلیغاتی را مشخص کنید، کلمات و جملات کلیدی برند را در ایده های خودتان تزریق کنید، 

این که استایل کاری عامه پسند، لاکچری، دارک یا حتی پر زرق و برق می تواند باشد، پس شناخت شما از برند بسیار حائز اهمیت است.

چک لیست خود را هم بر اساس موضوعات بالا و هم بر اساس تجهیزات آماده کنید، با این کار هم وقت کمتری را برای فک کردن و هم برای آماده سازی پروژه صرف خواهید کرد، در نهایت چک لیست شما سکوی محکمی برای شما است، چرا که اعتماد به نفس کافی را برای انجام پروژه می دهد و هم از فراموش کردن نکات مهم جلوگیری می کند.

product styling

به تقارن ها و روابط میان اجزا توجه ویژه کنید، تا بتوانید از اجزا برای تقویت هدف خود در کنار افزایش زیبایی تصویر استفاده کنید. اندازه ها را از یاد نبرید، اندازه اجزا و محصولات نباید موجب اختلال در پردازش بصری شود، به زبانی دیگر شما باید ساده ترین راه ممکن را برای ایجاد یک هارمونی و جذابیت همیشگی به کار ببرید.

چینش اجزا و قاب بندی را توجه ویژه کنید، بگذارید اجزا خودشان داستان را تعریف کنند، اما در نظر داشته باشید که زیبایی و گیرایی آن فقط به واسطه جای‌گذاری اجزا امکان پذیر است.

حال که سوژه خود را بلد کردید و ویترین خود را آماده کرده اید، باید به اصول و قوانین دیگر عکاسی مانند: قانون یک سوم و هندسه در عکاسی واقف باشید، چرا که استفاده درست از آنها تصویر شما را حرفه‌ای تر نمایش خواهد داد.

این مقاله به اتمام رسید، با اینکه جزئیات بیشتری نیز در رابطه با عکاسی تبلیغاتی وجود دارد، پس با پیکسمر همراه باشید تا بتوانید، تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما را از طریق صفحه اینستاگرام و سایت پیکسمر دنبال کنید.


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۸-۰۶ ۱۲:۵۴:۴۱ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com