معرفی لوکیشن های عکاسی قسمت دوم

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۱۰-۱۴ ۱۲:۰۱:۲۱ ب ظ

درود بر دوستان عزیز پیکسمری، قصد داریم، تا در مجموعه ای از مقالات تعدادی از لوکیشن های جذاب عکاسی را به شما معرفی کنیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید دانش مکانی خود را در عکاسی بهبود ببخشید.

لوکیشن عکاسی

پس از کارخانه آبجو سازی آرگو نوبت به مکانی عمومی تر می رسد، کوچه دوستی یا به نوعی کوچه های دوستی، که به واسطه همت هنرمندان، اهالی محل و به خصوص کوشش شهرداری و بخش زیبا سازی در منطقه نهم شهرداری تهران، این طرح به قدری با بازخورد های مثبت رو به رو شد، که تمامی کوچه های مجاور هم در خواست پیاده سازی این دست از زیبا سازی ها را داده اند، این خود دلیلی شد که این طرح در مناطق و محله های دیگر تهران نیز صورت گرفت.

لوکیشن عکاسی

خوب برای شروع کوچه دوستی واقع در کوچه خسرو قدیانی که یکی از قدیمی ترین کوچه های محله دستغیب است، رنگ های استفاده شده در این کوچه ها توسط انتخاب اهالی محل انتخاب شده است، که توسط پرسشنامه های توضیع شده توسط شهرداری جمع آوری شده است، سپس با استفاده از هنرمند های خود مرمت دیوار ها و آسفالت کوچه را شروع کرد، پس از مرمت دیوار ها، طراحانی به صورت جدا گانه دیوار ها را رنگ آمیزی کردند، سپس طراحی و انجام رنگ آمیزی آسفالت را به خود اهالی سپرد، برای همین هم کودکان و مادران محل دست به کار شدند،

لوکیشن عکاسی

تا بتوانند زیبا سازی محل را تکمیل کنند، این مکان با دارا بودن انرژی و حس و حال خوب نشأت گرفته از مردم و اهالی محل می تواند، حس و حال عکس های شما را هم به همین نحو پر انرژی، گرم و صمیمی به تصویر بکشد، این مکان برای عکاسی هایی با تم دانشجویی، لایف استایل و خیابانی حتی فشن هم می توان استفاده کرد، با توجه به رنگ بندی های متفاوت و زیبای این محل، شما می توانید به راحتی لباس های خود را با آن ست کنید و از محیط برای خود الهام بگیرید، این به سادگی امکان پذیر است و دسترسی به این مکان به سادگی امکان پذیر است، پس با ما همراه باشید تا بتوانید، لوکیشن های این چنینی را بیابید و از آن برای زیبا تر شدن عکساتون استفاده کنید.

ممنون که به این مقاله توجه کردید، برای مطلع شدن از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۱۰-۱۳ ۱۸:۳۴:۲۷ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com