ژست های دخترانه در کنار نکات مهم آن

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۱۱-۱۲ ۱۴:۳۷:۵۱ ب ظ

درود بر دوستان عزیز پیکسمری در این مقاله به دنبال معرفی ژست های مخصوص بانوانی هستیم که به دنبال عکاسی با تمی دخترانه و جوانانه هستند، پس با ما همراه باشید، تا بتوانید به درستی هر چه تمام عکس هایی زیبا و شاد از خود بگیرید.

ژست دخترانه

در مقالات گذشته در رابطه با نکاتی اصولی برای ژست گرفتن صحبت کردیم، پس در این مقاله به دنبال توضیح خصوصیات یک عکاسی خوب در کنار ژست ها و پز های مناسب برای ژست دخترانه هستیم، اول از همه بگذارید در رابطه با ضرب آهنگ عکاسی برایتان توضیح دهم، یک فوتو شوت درست و استاندارد، حالتی سینوسی در مدت زمان فاصله میان دو شات ندارد، بلکه مانند یک ضرب زن موسيقي صفر و یک می باشد، اما هر چقدر این فاصله کمتر باشد، هم بازدهی مدل در گرفتن ژست ها پز های متفاوت بالا است، هم تعداد عکس های قابل ثبت بیشتر می شود، اما به این موضوع دقت کنید، که این مسئله فقط زمانی قابلیت اجرا دارد، که مدل تمامی ژست ها را از بر باشد و در اجرای درست آنها توانا باشد، چگونگی رسیدن به این امر را در مقالات قبل توضیح دادیم، اما وظیفه عکاس می باشد که پز های خاصی را که در ذهن دارد، هم قبل از انجام شوتینگ و هم در حین انجام شوتینگ در اختیار داشته باشد، تا مدل بتواند پز های شما را در ذهن خود با دیگر ژست هایی که از بر است تلفیق یا همنشین کند، فوتو شوتی مناسب است که بشود به واسطه عکس های ثبت شده چندین سبک از ارائه عکس را پاسخگو باشد، از تریپلیچ گرفته تا آلبوم ها و عکس های چاپی، خوب برای امروز از تئوری صحبت کردن بسه پس بیایم با هم چند ژست مناسب رو مرور و تمرین کنیم.

ژست دخترانه

دقت کنید که مدل ها چگونه برای بهتر شدن مود کلی عکس ها از مهم ترین ابزار خود یعنی چشم ها و لبخند ها استفاده می کنند. 

ژست دخترانه

ژست دخترانه

ژست عکاسی دخترانه

ژست عکاسی دخترانه

 

استفاده از لباس های مناسب با ژست های مناسب خود، فقط و فقط با راحت بودن مدل در لباس ها حاصل می شود، پس اگر این احساس راحتی وجود ندارد، سعی کنید بعد از ثبت ده عکس ژست های خود را باز بینی کنید، تا در صورت امکان نحوه ژست گرفتن و پوزینگ خود را بهبود ببخشید. 

ممنون که مثل همیشه همراه ما بودید، برای دنبال کردن این مجموعه مقالات بخش ژست های عکاسی را در بلاگ ما دنبال کنید، ضمناً برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید تا از تمامی امکانات و مطالب ما بهره ببرید. 

 


در دسته بندی : - ژست عکاسی - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۱۱-۱۲ ۱۴:۰۹:۲۲ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com