استابلایزر در فیلمبرداری

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۵-۲۰ ۱۳:۰۰:۵۱ ب ظ

امروز به دنبال توضیح مختصری در رابطه با استابلایزر هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید تا با این دستگاه بیشتر آشنا شوید و شرایط خرید آن را بدانید.

stabilizer

شاید بار ها برای ثبت یک برداشت مناسب، مخصوصاً در حرکت مجبور به تکرار برداشت شده باشید و تمامی دلیل شما لرزش دوربین و یا دست شما باشد، اینجاست که استابلایزر به کمک شما می آید، این دستگاه که معمولا از دو موتور ای سی به صورت حداقلی و دو صفحه متحرک عمودی و افقی تشکیل شده، توانایی خنثی کردن تمامی لرزش ها و تکانه ها را دارد، به نحوی که حتی در حرکت هیچ گونه لرزشی را ثبت نمی کند و حتی می تواند از سه پایه ها هم ثبات بیشتری را به دوربین شما ببخشد.

stabilizer

خرید استابلایزر هزینه زیادی را در بر می گیرد، که اگر نیاز خاصی برای استفاده مکرر از آن نداشته باشید، گزینه صرفه اقتصادی را کاملا نادیده گرفته اید، پس اگر نیاز شما برای فیلمبرداری سینمایی و یا تیزری نیست، عملاً نیاز خاصی به خرید یا اجاره آن ندارید، اما اگر دفعات کمی را برای استفاده از آن در ذهن دارید، بهترین راه اجاره کردن یک استابلایزر است، استابلایزر ها توانایی متفاوتی در حمل دوربین های متفاوت دارند، پس قبل از اجاره و یا خرید آن حتما ست آپ کامل دوربین خود را وزن کنید، تا اطلاع دقیقی از مجموع وزن دوربین، لنز، فلاش و حتی رسیور دستگاه ضبط صدا بدست آورید، تا بتوانید مناسب ترین انتخاب را برای امنیت و کارایی استابلایزر خود داشته باشید.

stabilizer

استابلایزر های متفاوت برای شرایط متفاوت وجود دارد، مانند زمانی که به دنبال ضبط فیلم در ماشین هستید، یا به دنبال ضبط آن توسط پهباد و یا حتی بر روی یک صفحه متحرک باشید، پس حتما از شرایط ضبط و نحوه برداشت صحنه اطلاعات دقیق کسب کنید، تا بتوانید مناسب ترین انتخاب را در میان استابلایزر ها انجام دهید، نکته دیگر شارژ استابلیزر شما است که بر اساس زمان پیش بینی شده باید نسبت به تهیه آن اقدام کنید.

ممنون که باز هم با ما همراه بودید، برای کسب اطلاعات بیشتر و با خبری از جدیدترین اخبار ما، صفحه اینستاگرام و یا سایت پیکسمر را دنبال کنید.


در دسته بندی : - فیلمبرداری

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۵-۲۰ ۱۲:۴۴:۱۲ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com