اسنپ عکاسی چیه؟

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۱۰-۰۳ ۱۴:۳۲:۲۷ ب ظ

اسنپ فیلم برداری و عکاسی چیه؟

 

اسنپ عکاسی

سلام و درود بر دوستان عزیز پیکسمری، در این مقاله می خوایم یه توضیح اجمالی در رابطه با کاربرد و استفاده های اسنپ عکاس ها و فیلمبردار ها به شما عزیزان ارائه دهیم، پس با ما همراه شوید، تا این سری از خدمات آنلاین را بیشتر بشناسین.

خوب قطعاً خیلی از شما ها تا الان حداقل یک بار هم که شده از خدمات تاکسی های اسنپ استفاده کردید، خوب چه چیزی باعث شده خدمات اسنپ برای شما جذاب و کاربردی باشه، اصلاً ایده اسنپ شدن چیه؟

خوب اسنپ با فراهم کردن نزدیک ترین خدمات دهنده خودش به شما در کم ترین زمان ممکن، می تونه شما رو به خدمات دهنده خودش متصل کنه، حالا اسنپ بعد از اپدیت های متعددی که داشته، تونسته شما رو بیشتر و بیشتر در رفع نیاز هاتون یاری کنه، به طور مثال با اضافه کردن آپشن های متعدد حمل و نقلی هم کار خیلی ها رو سریع تر و راحت تر کرده، هم تونسته فضایی قابل اعتماد برای کاربران و هم چنین خدمات دهنده های خودش ایجاد کنه، تازه به هر نحوی شده دنبال این هستش که بهترین کیفیت از ارائه خدمات رو براتون بصرفه تر کنه، اما در عین حال درآمد خدمات دهنده هاش رو افزایش بده، اینا همش حاصل یک تیم عظیم و با پشته کاره که تونستن این حجم وسیعی از داده ها و وظایف رو در کنار سامان دهی کردن، پیشرفت بدن، حالا تاثیر حضور اسنپ در کشور عمیق تر و پر رنگ تر شده، مثلاً هم برای عده زیادی درآمد زایی کرده که این درآمد تونسته زندگیشون رو تغییر مثبتی بده، حالا از طرفی خدمات ارزون و همه گانی رو برای همه فراهم کرده.

همین ایده باعث شد که اسنپ عکاس ها و فیلمبردار ها شکل بگیره، اسنپی که خدمات دهنده های اون عکاس ها، فیلمبردار ها و تدوین گران، اینجوری همه اهل فن حوزه صدا و تصویر در خدمت کاربرا هستن، تا محتوای مورد نظر خودشون رو با بهترین کیفیت و عادلانه ترین قیمت دریافت کنن، از طرفی فضایی سالم برای خدمات دهنده های خودش رو فراهم کنه که بدون نگرانی از مشتری ها، دریافت منصفانه وجهشون تجربه کنن و همزمان تا وقتی که به پیشرفت و رضایت مشتری ها اهمیت بدن، می تونن نسبت به درآمد ثابت و بالای خودشون مطمئن باشن و در کنارش برای درآمد بیشتر فضا و امکانات نا محدود داشته باشن، فرقی نمی کنه کجای کشور باشی، این نکته ای هست که در مجموعه مقالات اسنپ عکاسان براتون بازگو می کنیم. 

ممنون که مثل همیشه ما رو دنبال می کنید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های روز ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 

 

 


در دسته بندی : - اخبار

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۱۰-۰۳ ۱۴:۱۶:۰۱ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com