قسمت هفت از توضیح جامع عکاسی خیابانی

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۹-۱۶ ۱۵:۵۸:۳۲ ب ظ

درود بر دوستان عزیز پیکسمری، سلامی دوباره از بوی خیابان ها و شهر های شما، در این مقاله به دنبال توضیح برخی از تجربیات شخصی خودم تو زمینه عکاسی خیابانی هستم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید از این تجربیات بیشترین استفاده را ببرید. 

عکاسی خیابانی

در این مقاله به دنبال ذکر نکاتی در تنظیمات دوربین هستیم، که به واسطه اون می تونید، از خیلی از دردسر ها جلوگیری کنید.

خوب برای حالت فوکوس، بسته به نوع دوربین انتخاب های زیادی وجود داره، اما هیچکس نمی تونه بگه کدوم بهتره جز خودتون، پس برای پیدا کردن حالت مناسب خودتون حتماً باید مدتی رو با هر کدوم سپری کنید، اینجوری هم اونی که بیشتر بدرد کارتون می خوره رو می تونید انتخاب کنید، هم کار با بقیه حالات رو هم یاد می گیرید، اینجوری هر وقت که نیازتون تغییر کرد، یا سوژتون و سبکتون متفاوت بود، دستتون برای ثبت عکس های با کیفیت و خلاقانه بازه، به طور مثال استفاده از لنز های تیلت شیفت یکی از اون دسته از تفاوت های هست، که قوانین بازی فوکوس رو عوض می کنه، پس بهتره از همون اول خبره تمامی آپشن های دوربینتون بشید.

خوب شد گفتم، دوربین شما مثل یک قسمتی از بدنتون می مونه، پس باید به تمام سلول ها و اتم هاش دسترسی داشته باشید و حسشون کنید، اینجوری زبان دوربینتون با ذهن شما در هارمونی قرار می گیره، تسلط شما بر روی دوربین باعث میشه خلاقیت موجود در ذهنتون، راحت تر و بهتر عملی بشه، پس نزارید تسلطتون جلوی خلاقیتتون رو بگیره.

تنظیم دیگه که اهمیت داره، رنگ و نور مرتبط با تنظیمات دوربین شماست، در مقالات قبلی در رابطه با تنظیمات مختص به نور دهی و روشنایی در دوربین صحبت کردیم، حال می ماند تنظیمات مربوط به رنگ دوربین، خوب برای دسترسی به تنظیمات رنگ دوربین، اول باید رنگ ال سی دی دوربین رو به حالت کارخونه یا اولیه در بیارین، اینجوری مطمئن می شید، که رنگی که می بینید، دقیقا خودشه، اما تنظیمات این بخش در دوربین ها کمی با هم دیگه فرق داره، ولی باز هم یک کلیت رو دارن که در مقالات بعدی به تفصیل در این رابطه صحبت می کنیم.

ممنون که با این مقاله از مجموعه مقالات عکاسی خیابانی با من همراه بودید، دیگه کم کم آماده می شید که بریم برای شکار لحظات، اما هنوز چند تا نکته دیگه مونده، پس با پیکسمر همراه باشید، تا تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما رو، از سایت و صفحه اینستاگرام ما دنبال کنید.


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۹-۱۶ ۱۵:۵۸:۳۲ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com