سبکت چیه؟

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۹-۲۵ ۱۷:۳۴:۱۴ ب ظ

درود بر دوستان عزیز پیکسمری، در مقاله امروز به دنبال بحث در رابطه با سبک عکاسی هستیم، پس اگر هنوز سبک عکاسی خودتون رو پیدا نکردین، این مقاله رو دنبال کنید، تا شاید بتونید به سمت تبدیل شدن به یک عکاس خاص حرکت کنید.

آموزش عکاسی

اول از همه باید گفت اصلا همه سبک های عکاسی رو می شناسی؟ استایل های متفاوت اونها چی؟

اشکال نداره ما تو مقالات قبلی انواع سبک های عکاسی رو توضیح دادیم، می شه خیلی راحت با یه سرچ ساده تو گوگل بهترین عکاس های هر کدوم از این دسته ها رو پیدا کرد، اینجگری می تونید با بهترین آثار موجود در هر سبک آشنا شید، اگرم سخته براتون که این کار رو کنید، یا حوصلش رو ندارید، پیشنهاد می کنم حتماً از اینستاگرام استفاده کنید، چون از طریق این نرم‌افزار خیلی راحت میشه با دنیای عکس ها ارتباط برقرار کرد و آثار به روز و حتی قدیمی سبک های متفاوت عکاسی رو بواسطه پیج های متفاوت دید، بعد از گشت و گذار تو همه سبک ها، مثل همون تایم که برای ماشین آهنگ گلچین می کردین، تک تک سبک هایی که دوست دارین رو فالو کنید، جز اونایی که نمی تونید باهاش ارتباط بگیرید، حالا که دور و برتون رو از عکس های جذاب و دلخواه خودتون پر کردین، کم کم ذهنتون شروع می کنه به برنامه ریزی دوباره، هر چقدر بیشتر این عکس ها رو ببینید، بیشتر می تونید روی ناخودآگاه خودتون کار کنید، تا هم دید عکاسیتون رو به اون چیزی که می خواید، نزدیک کنید و هم خیلی ساده خودتون رو توی کلاس آموزش عکاسی بذارید، اما تفاوت این کار اینجاست، که با این نوع آموزش شما فقط روی ناخودآگاه خودتون کار می کنید.

حالا که ناخودآگاه خودتون رو با اون چیزی که می خواید هم دل کردین، نوبت میرسه به تمرین های میدانی و عملی، بهترین گود برای تمرین عکاسی توی فضای باز و آفتابی هستش، اما فضای شهر های بزرگ موقعیت های بسیار زیادی رو برای عکاس های متفاوت با سبک های متفاوت فراهم می کنه، که خیلی ساده می تونن تموم اون چیزی که تو ذهنشون هست رو پیاده کنن، اما خوب همه چیز نیاز به تمرین مداوم داره. 

تا مقاله ای دیگه از مجموعه مقالات سلف اپرومنت یا پیشرفت های فردی در زمینه عکاسی شما رو به خدای بزرگ می سپارم، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۹-۲۵ ۱۷:۰۷:۵۶ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com