نکات عکاسی Still Life

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۸-۲۰ ۱۷:۳۷:۵۲ ب ظ

امروز به دنبال توضیح مختصری از سبک عکاسی Still Life هستیم، پس ما را با این مقاله دنبال کنید، تا بتوانید عکس های جذاب و مناسب بلاگ را توضیح دهیم.

still life

اگر شما اینفلوئنسر، بلاگر یا حتی فردی مشتاق به عکاسی از روزمرگی های اطراف خود هستید، قطعاً یکی از جذاب ترین انتخاب ها برای تولید محتوا شما این سبک می باشد.

بر خلاف معنی تحت الفظی این سبک از عکاسی، طبیعت بی جان، عکس های ثبت شده در این سبک بسیار زنده و نشاط بخش است، پس بهتر است، هیچوقت اسمش را به فارسی بیان نکنیم.

یکی از متداول ترین انواع این سبک، عکاسی بر روی میز یا Table top still Life photography می باشد، که قوت اصلی خود را از چینش و داستان سرایی مصور شما می گیرد، پس شما برای عکاسی در این سبک فقط نیاز به، سطح مسطح، دوربین و اکسسوری های متفاوت دارید، که در خانه همه می توان آنرا پیدا کرد. 

بسته به کارتان می توانید از لنز های تله فوتو و فیکس استفاده کنید، اما دقت کنید که فوکوس شما در تعریف داستانتان بسیار تاثیر گذار است. 

still life

بهتر است برای شروع سادگی را در دستور کار خود قرار دهید، از چینش با تعداد کمی از محصولات شروع کرده، سپس پس از ثبت عکس های مناسب، چینش خود را تغيير دهید، بدین صورت می توانید، بدون سردرگمی تمامی آنچه را که به دنبالش هستید، را ثبت و پردازش کنید. 

تا می توانید بر روی چینش و تمیز کردن اجزا وقت بکذارید، برای بهتر شدن هر چه بیشتر نتایج خود، نیاز به آزمون و خطا دارید، پس تا جایی که ممکن است صبور باشید و ریز بین، چرا که این سبک از عکاسی فقط زمانی می تواند جذاب باشد، که نقصی در هیچ یک از اجزا وجود نداشته باشد، ظروف را تمیز کنید، البسه را اتو کنید، یا حتی می توانید، از اسپری براق کننده برای بلد کردن و زنده تر کردن اجزای تصویر خود بهره ببرید. 

حال وقت بازی کردن با نور رسیده، دست شما بر اساس سبک و داستان روایت شده آن بسیار باز است، اما آیا می توانید، به درستی از نور هم بهره ببرید؟ 

هیچوقت به جوابی درست نخواهید رسید، مگر آنکه حوصله کنید و برای پیدا کردن بهترین حالت از نور دهی، خلاقانه با نور ها بازی کنید، تا بتوانید بهترین نتیجه را از کمترین تجهیزات بگیرید، استفاده از نور طبیعی یک هنر است، فلاش یا نور استودیوی نشان دهنده قابلیت شما نیست، شما زمانی در عکاسی حرفه ای شده اید، که در هر شرایط نوری بتوانید، عکس های دل فریب و چشم گیر ثبت کنید. 

ممنون که مارا دنبال کردید، ادامه مقاله را که در رابطه با است دنبال کنید.

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۸-۱۸ ۱۴:۱۴:۲۶ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com