نکات عکاسی پرتره

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۱۰-۲۳ ۱۲:۵۴:۳۰ ب ظ

درود بر دوستان عزیز پیکسمری، در مقاله امروز به دنبال توضیح برخی نکات و تجربیات صف خود در زمینه عکاسی سلف پرتره هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید به درستی هر چه تمام از سوژه و محیط خود پرتره ای زیبا بگیرید.

پرتره

 

برای شروع حرفی که به تمامی مدل هامون می زنم رو تکرار می کنم، برای ثبت یک عکس طبیعی و جذاب از مدل ها، باید مدل بیشترین احساس راحتی را با شما و دوربین داشته باشد، پس برای انجام هر چه بهتر آن باید ذهنیت مدل را از پروسه عکاسی در جریان دور کنید و از او بخواهید تا جایی که می تواند خودش باشد و برای گرفتن ژست ها هیچ فرسی نداشته باشد، در یک کلام طبیعی باشید با طبیعی رفتار کردن، فرض کنید در حال سپری کردن زندگی طبیعی خودتان هستید، حال برای گرفتن ژست های طبیعی کافیه که یکم از حالت طبیعی بازی گوش تر و خودخواه تر باشید، اینجوری بیننده های عکس های شما می تونن راحت تر با عکس و داستان پشت آن ارتباط بگیرند.

پرتره عکاسی سختی محسوب می شود، چرا که عکاسی پرتره بهترین وسیله برای ارتباط گرفتن با سوژه است و عکس پرتره هم ناطق، هم سنگین و هم تاثیر گذار است، چرا؟ چون شما در عکاسی پرتره مستقیماً سوژه را در تیرس عکاسی خود دارید. 

برای ایجاد عکس های خود از استفاده از کلاه گیس و کاستوم های متفاوت نترسید، به طور مثال در پرتره هایی با فاصله ای نزدیک با سوژه استفاده از کلاه گیس می تواند، تأثیر بسیار مفیدی بر روی عکس های نهایی شما دارند، پس خلاقانه عمل کنید و باحوصله تا بتوانید خم و چم کار را پیدا کنید.

برای ثبت عکس هایی متفاوت تر و ایجاد حس و حالی نزدیک به خود می توانید، دیتیل را وارد کار کنید، برای این منظور می توانید عکس هایی با استفاده از جزئیات چهره خود مانند، چشم ها، مژه ها، لب ها و مو ها عکاسی کنید، تا بتوانید با استفاده از قرار دادن این دست از عکس ها در کنار پرتره خود، داستان سازی و معنی بخشی بیشتری را در عکس شاهد باشید، شما حتی از آن برای آلبوم سازی نیز می توانید استفاده کنید، که در مقالات آینده به تفصیل در این باره صحبت خواهیم کرد.

ممنون که همراه ما بودید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۱۰-۲۱ ۱۶:۲۹:۵۰ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com