نکات عکاسی ورزشی

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۴-۲۴ ۱۴:۱۹:۲۷ ب ظ

در دوران هنری هر یک از ما حتما موقعیت ها و یا پروژه های مرتبط با رشته های ورزشی ایجاد می شود، پس با پیکسمر همراه باشید تا بتوانید در این شرایط در بهترین حالت، هنر نمایی کنید.

عکاسی

از الزامات این نوع عکاسی وجود لنز زوم می باشد، چرا که در اغلب ورزش ها تحرک سوژه ها بسیار زیاد است، به همین منظور قدرت مانور شما یا به صورت فیزیکی و یا توسط لنز شما باید زیاد باشد، تحرک بیش از اندازه شما می تواند باعث خستگی و لرزش دست شود، که خود باعث می شود عکس های ثبت شده توسط شما کیفیت مطلوب را نداشته باشد.

وجود سه پایه می تواند خیال شما را از چندین بابت راحت کند پس بهتر هست به همراه خود سه پایه ای سبک به همراه داشته باشید، ورزش مذکور را به خوبی بشناسید و با قوانین آن آشنا شوید، تا بتوانید موقعیت ها و مکان هایی را که برای ثبت بهترین عکس ها وجود دارند را متصور شوید.

در این سبک از عکاسی بهتر است زاویه دوربین شما از بالا نباشد، چرا که باید به دنبال ثبت لحظات از زوایایی باشید که یا برای بیننده جدید و یا حس حضور زنده در محیط را به بیننده القاء کند.

با ورزشکاران، مربیان و حتی داور ها ارتباط برقرار کنید تا حضور شما در مجموعه برای آنها عجیب نباشد و حواس آنها را پرت شما نکند، بدین گونه می توانید در تمامی عکس های خود، حس زنده یک جریان ورزشی را ثبت کنید.

از فلش به هیچ عنوان استفاده نکنید، جدای از سنگین و دست و پا گیر بودن، به راحتی می تواند حواس ورزشکاران را در طول فعالیت خود پرت کند، و این اتفاقی است بسیار ناخوشایند، پس فقط می تواند موجب ثبت یک لحظه تنش آمیز احساسی باشد که ربطی به ورزش ندارد.

ورزشی دومیدانی

وجود لنز واید این امکان را می دهد تا عکس های ثبت شده توسط شما به آنچه که چشم انسان می بیند نزدیک تر باشد، پس بد نیست چند شات از چند زاویه خاص در طی عکاسی خود بگیرید.

جا گیری کنید و منتظر موقعیت مناسب باشید تا در بهترین تایم و موقعیت از سوژه خود عکاسی کنید، صبر دوست همیشگی یک عکاس باتجربه است، پس صبر کردن را در دستور کار خود قرار دهید.

برای عکاسی در بهترین حالت می توانید از حالت برست مد و یا عکاسی با محوریت اپرچر ثابت استفاده کنید، تا در صورتی که سرعت ورزشکاران زیاد بود عکس شما تار نشود و به واسطه اپرچر مناسب عکس های ثبت شده توسط شما از شارپنس مناسبی بر خوردار باشند.

نکته نهایی این هست که پس از تایید تست شات ها و پیدا کردن تنظیمات مناسب، تعداد دفعات باز بینی عکس حین انجام پروژه را کاهش دهید، و در صورتی این کار را بکنید که از نتیجه حاصل شده نگران هستید، چرا که عکاسی ورزشی به شدت جریان متغیر و زنده ای دارد، و این خصوصیت اهمیت توجه شما به شکار لحظات را بیشتر می کند.

با پیکسمر همراه باشید تا بتوانید از جدیدترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما آشنا شوید، پس سایت و صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید تا همیشه پیکسمر را در کنار خود داشته باشید.

البته ما باز هم منتظر عکس های زیبا و خاص شما در عرصه های ورزشی هستیم.

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۴-۲۱ ۱۸:۲۴:۰۵ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com