زوایای مناسب برای عکاسی از مواد غذایی

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۸-۲۱ ۱۵:۰۳:۳۵ ب ظ

در مقاله امروز به دنبال توضیح زوایای مناسب برای عکاسی از مواد غذایی هستیم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید به درستی و جذابیت هر چه تمام تر، مواد غذایی را برای همگان دلپذیر کنید.

food photography

برای انتخاب لنز خود باید به سبک عکاسی و سوژه های خود دقت کنید، به طور مثال لنز 50 محدوده بزرگ تری از میز و یا ست آپ چینش شده شما را نشان می دهد، این یعنی کار شما برای ثبت عکس های مینی مال و کلوز آپ از مواد غذایی بسته می شود، پس هم باید به سوژه نزدیک تر شوید و هم مساحت بیشتری را برای عکاسی آماده کنید، اما لنزی مانند لنز 80 و به بالا می تواند، دست شما را برای ثبت عکس های اشتها بر انگیز تر باز تر کند، اما به فضایی هم که در آن مشغول عکاسی هستید، دقت کنید تا هم نور کافی باشد و هم توانایی مانور شما در تنظیم زوایای عکاسی محدود نشود.

food photography

از متداول ترین زاویه عکاسی از مواد غذایی، زاویه 30 و 45 درجه در محدوده 3/4 سوژه می باشد، دلیل جذابیت این حالت دیده متداول ما نسبت به ظرف غذا می باشد، با اینکار می توانید هم از کناره ها و هم از درون ظروف دیدی مناسب به مخاطبان از ست آپ خود بدهید، اگر محتوای غذایی خود را می خواهید بیشتر نشان دهید، با زاویه 45 درجه عکاسی خود را انجام دهید، با اینکار حتی از کاسه سالاد هم می توانید، تصاویری کامل ثبت کنید.

زاویه پر کاربرد بعدی زاویه 90 درجه است، که از روی میز گرفته می شود، این سبک از عکاسی غذایی به لطف عکس های اینستاگرامی بسیار محبوب گشته، با این زاویه شما می توانید، تک تک اجزا و محتویات را به تصویر بکشید و می توانید خلاقیت چینش مواد را هم به تصاویر خود بیش از پیش اضافه کنید، این زاویه مناسب ترین حالت عکاسی غذایی با استفاده از گوشی تلفن همراه است، چرا کا لنز های واید موجود در موبایل ها وسعت بیشتری از محیط را در اختیار شما می گذارد.

food photography

زاویه دیگری که به دفعات در تبلیغات می بینیم، زاویه تماماً مستقیم با مواد غذایی است، این زاویه بیشتر برای مواد غذایی استفاده می شود، که ارتفاع آن ها زیاد است، مانند همبرگر ها یا اسموتی ها، حال برای ایجاد بزرگ نمایی کاملاً طبیعی در آنها می توانید، زاویه خود نسبت به سوژه را کمی از راستای خط افق پایین تر بیاورید، با این روش شما مواد غذایی را بیش از پیش در چشم بینندگان کنید.

در نهایت زوایا و تکنیک های بسیاری در این دسته از عکاسی وجود دارد، مانند عکاسی زوایه دار و یا عکاسی ماکرو، اما نکته ای که وجود دارد، تسلط شما بر زوایا است، پس سه زاویه اصلی گفته شده را فرا بگیرید و بر آنها مسلط شوید، مابقی را بسپارید به خلاقیت خود در لحظه.

ممنون ما را برای باری دیگر همراهی کردید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، صفحه اینستاگرام و سایت پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۸-۲۱ ۱۴:۴۱:۱۲ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com