نکات تنظیمات عکاسی تبلیغاتی

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۸-۲۰ ۱۸:۰۱:۲۹ ب ظ

امروز به دنبال توضیح جامعی در رابطه با تنظیمات دوربین برای عکاسی تبلیغاتی هستیم، پس با ما همراه باشید، تا کلیت ماجرا را بیشتر درک کنید.

commercial photography

اول از همه فرمت فایل تصویری شما هست، که اهمیتی چند جانبه دارد، چرا که اگر فرمت مناسب انتخاب نشود، در فتوشاپ و نرم‌افزار های دیگر با محدودیت های خاصی رو به رو می شوید، که دست شما را برای تنظیم نور و رنگ می بندد و حتی از این مهم تر اگر فرمت مناسبی را انتخاب نکنید، توانایی چاپ عکس را هم می توانید کاهش دهید، پس برای جلوگیری از هر گونه مشکل و گرفتاری با فرمت RAW عکاسی خود را انجام دهید.

تنظیمات خود را به صورت دستی وارد کنید، و به هیچ عنوان از حالات پیش فرض دوربین استفاده نکنید، چرا که این حالات راحت ترین راه را برای ثبت عکس به شما نشان می دهند، نه صرفاً بهترین آن را، و قطعاً دست و بال شما را می بندن، چرا که حداقل دو پارامتر از مثلث طلایی اکسپوژر شما را به صورت دائم تغییر می دهد و این کاملاً شما را از هدفتان دور می کند.

مسئله مهم دیگر در این زمینه اپرچر یا اندازه دیافراگم لنز شما است، پس برای ایجاد عمق و محو کردن بک گراند تصویرتان باید به این خصوصیت لنز خود بیشتر کار کنید، برای ایجاد تصویری مات در بک گراند، اف را روی کوچک ترین مقدار خود قرار دهید.

commercial photography

ایزوی دوربین را در کمترین مقدار خود تنظیم کنید، ایزو حساسیت سنسور دوربین شما را نسبت به نور موجود در محیط تغییر می دهد، پس این بدین معنی است که در صورت افزایش آن حساسیت سنسور نسبت به نور های ناخوشایند محیطی هم بیشتر می شود و در نهایت کیفیت کلی عکس شما را کاهش می دهد.

سرعت شاتر خود را به نحوی تنظیم کنید، که هم شارپنس مناسب را ایجاد کنید و هم تصویر روشن تری دریافت کنید، که تراکم رنگی بالا تری دارد، برای افزایش شارپنس یا زنده بودن تصویر خود سرعت شاتر را بالا ببرید و برای کار در محیطی که نور کم تری موجود است، از سرعت های پایین تر شاتر استفاده کنید.

موضوع دیگر تنظیم وایت بالانس شما است، بهترین راح تنظیم دستی آن به واسطه دوربین است و حالت های پیش فرض آن را برای مبتدیان نگه دارید، برای این کار می توانید از آپشن براکتینگ استفاده کنید، که دست شما در پست پراسسینگ یا پردازش تصویر در نرم‌افزار های مناسب باز باشد و بتوانید تمام آنچه را که سوژه در خود دارد را از عکس بیرون بکشید، در نهایت باید از سه پایه در این سبک از عکاسی استفاده خ، تا بتوانید عکس های شارپ و بلد ثبت کنید.

ممنون که با مقاله ای دیگر از پیکسمر همراه ما بودید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما صفحه اینستاگرام و سایت ما را دنبال کنید.

 

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۸-۰۱ ۱۵:۱۹:۳۶ ب ظ
لیست خدمات پیکسمر
خدمت مد نظر خود را انتخاب کنید

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com