قسمت چهارم از توضیح جامع عکاسی خیابانی

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۹-۱۵ ۱۴:۵۹:۵۶ ب ظ

درود بر دوستان عزیز پیکسمری، سلامی دوباره از بوی خیابان ها و شهر های شما، در این مقاله به دنبال توضیح برخی از تجربیات شخصی خودم تو زمینه عکاسی خیابانی هستم، پس با پیکسمر همراه باشید، تا بتوانید از این تجربیات بیشترین استفاده را ببرید.

عکاسی خیابانی

در ادامه مبحث محافظت از دوربین، باید بگم حتماً هود لنز به همراه داشته باشید، چرا؟ ده ها بار شده، که دوربینم از جلو به اشیائ مختلف برخورد کرده، اما فقط به دلیل حضور هود لنز، هیچ اتفاقی برای لنز و دوربینم نیافتاده، جدا از این هود لنز شرایط روشنایی عکس های شهری شما رو خیلی بهتر می کنه، چون همیشه نویز هست و از هر طرفی نور به سمت دوربین شما روانه میشه، پس بهتره این جزئ کم قیمت عکاسی همیشه همراهتون باشه، جدای از تمامی این موارد، فیلتر لنز شما هست، فیلتر های لنز کم قیمت هستن، البته به نسبت بقیه اجزا، اما تاثیر زیادی روی رنگ و نور عکس های شما می گذارند و خود به تنهایی به عنوان جزئی محافظتی برای لنز استفاده می شوند، چندین نوع فیلتر در بازار موجود است، از رنگی گرفته تا یو وی، پلاریزه و طرح دار، اما متداول ترین این فیلتر ها، فیلتر یو وی و پلاریزه هستش، که حکم عینک آفتابی را برای دوربین شما دارد، پس عینک دوربین خودتان را به درستی و ظرافت انتخاب کنید، چرا که بر روی تمامی تصاویر شما و بر روی تمامی جزئیات آن تاثیر گذار است، فلاش و استفاده از آن را به هیچ عنوان پیشنهاد نمی کنم، چرا که نور حاصل از آن تصاویر شما را از سبک خالص خیابانی خارج می کند و مانند بوقی برای دزد ها است، که می توانند از فاصله بسیار دور متوجه حضور شما شوند و این هدفی نیست که به دنبال آن باشید، سعی کنید همیشه چیزی برای پنهان کردن دوربینتان در اختیار داشته باشید، شال، روسری یا حتی دستمال گردن، می توانند، شما را هم از دید ماموران قانون مخفی کند و هم می توانید با استفاده از آن بدون جلب توجه مردم و سوژه ها، تصاویر مورد نیاز و دلخواه خودتان را ثبت کنید.

خوب تا اینجای کار یک سری از مطالب محافظتی و روانشناسی کار رو با هم مرور کردیم، در ادامه این مجموعه بیشتر در این رابطه و موضوعات دیگر عکاسی خیابانی، صحبت خواهیم کرد.

ممنون که همراه ما بودید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و گزارش های روز ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید.

خوب تا اینجای کار یک سری از مطالب محافظتی و روانشناسی کار رو با هم مرور کردیم، در ادامه این مجموعه بیشتر در این رابطه و موضوعات دیگر عکاسی خیابانی، صحبت خواهیم کرد.

ممنون که همراه ما بودید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و گزارش های روز ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید. 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۹-۱۵ ۱۲:۰۸:۱۶ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com