محافظ های دوربین

آخرین ویرایش در ۱۳۹۹-۰۸-۲۰ ۱۸:۲۲:۰۳ ب ظ

 

قاب محافظ لنز


لنزهای دوربین حرفه ای یکی از حساس ترین و مهم ترین اجزا در عکاسی است، آسیب دیدن این لنزها باعث به وجود آمدن مشکل بزرگی برای عکاسان می باشد، بهترین روش برای نگهداری از لنزهای شما استفاده از محافظ لنز می باشد، که در این مقاله قصد داریم، برخی از محافظ های دوربین را برای شما معرفی کنیم.

protect

شرکت  kuvrd universal  قاب محافظی برای  لنزهای دوربین طراحی کرده است، که به راحتی در برابر ضربه، آب، گرد و خاک و هر گونه عامل مزاحم محیطی محافظت می کند و بسیار پرکاربرد است.
این محافظ از کائوچو ساخته شده و تمام قسمت های لنز را پوشش می دهد، که علاوه بر بخش شیشه ای لنز از بخش های دیگر محافظت می کند.
استفاده از این محافظ در شرایط سخت آب و هوایی مثل باران، برف و غیره  بسیار ضرروری است، قیمت هر کدام از این محافظ ها 15دلار است که به زودی در بازار عرضه می گردد.

کاورهای محافظ بدنه 

همانقدر که از لنز در برابر شرایط آب و هوایی باید محافظت کنیم، از بدنه نیز باید محافظت شود،کاورهای دوربین عکاسی بهترین محافظ برای شما در برابر شرایط بارانی، تگرگ و غیره است،

protect for camera

محافظ  صفحه نمایش دوربین
صفحه های نمایش دوربین بسیار آسیب پذیراست. بهترین روشی که می توان، از این کارپیشگیری کرد استفاده از طلق های روی صفحه نمایش دوربین است. این طلق ها انواع مختلفی دارد، و از شکسته شدن و ترک خوردن صفحه نمایش شما جلگیری می کند.
camera lawful

استفاده از تمام این محافظ ها برای یک دوربین عکاسی بسیارمهم و ضرروری است، که باعث می شود، در هنگام افتادن دوربین و شرایط های دیگر کم ترین ضربه و آسیب به دوربین وارد شود، که قطعا برای تعمیر آن هزینه زیادی برای شما ایجاد نمی کند .

ممنون که ما را با مقاله ای دیگر از مجموعه مقالات نگهداری و حفظ سلامت دوربین و تجهیزات ان همراهی کردید، برای اطلاع بیشتر از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، سایت و صفحه اینستاگرام پیکسمر را دنبال کنید.

دوست دار همیشگی عکاس ها و فیلمبردار ها، دوست دار همیشگی لحظات خاص شما.

مجموعه عکاسان و فیلبرداران پیکسمر.

 


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۷-۲۰ ۱۱:۵۴:۵۳ ق ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com