چشم برتر در عکاسی

آخرین ویرایش در ۱۴۰۰-۰۲-۱۳ ۱۴:۲۵:۰۶ ب ظ

آیا می دانید یک چشم شما از چشمی دیگر قوی تر است، اگر نه با پیکسمر همراه باشید تا بتوانید به راحتی از این برتری برای ثبت عکس های بهتر استفاده کنید.

Dominant Eye

معمولاً، چشمی که شماره ای بزرگ تر دارد، چشم قوی تر شما است، دقیقا مانند افراد راست دست و چپ دست، بدین شکل که یک چشم شما به واسطه تفاوت تراکم و نوع نورون، قوی تر از چشم دیگر شما عمل می کند، باید دقت کنید که چشم برتر جسم را می بیند و چشم دیگر برای دیدن جسم، چشم برتر را یاری می رساند،

Dominant Eye

شما می توانید، به راحتی توسط عکاسی کردن با هر دو چشم خودتان به صورتی که هر دو چشمتان کاملا باز باشد، سپس با توجه کردن به تصویر ثبت شده می توانید متوجه دقت چشم اصلی خود شوید، عکاسی با چشم اصلی شما دید مناسب تری نسبت به دید کامل ما دارد. این برتری چشم اصلی ما در عکاسی از مناظر تفاوت خاصی را ایجاد نمی کند، اما در زمینه عکاسی در محیط شهری تفاوت های فاحشی را ایجاد می کند.

برای فهم بهتر این موضوع شما می توانید یک مثلث قائم الزاویه را در نظر بگیرید، که زاویه قائمه آن رو به روی چشم اصلی شما تشکیل شده و وتر آن از چشم کمکی شما به سمت جسم شکل می گیرد، تمامی این اختلاف در توانایی بینایی از تفاوت زاویه، طول میان جسم و دو چشم است.

Dominant Eye

یک راه مناسب برای تشخیص چشم اصلی، دست خود را رو به روی خود کش آورید، کف دست خود را رو به بیرون بگیرید به نحوی که پس از آن بتوانید مثلثی با دو دست خود ایجاد کنید، از پس فضای خالی میان دستانتان به یک جسم ثابت نگاه کرده در حالی که دو چشمتان کاملا باز باشد، حال یک چشم خود را ببندید و اگر جسم ثابتی که با دو چشم خود نگاه می کردید جای خود را عوض کرد، چشم اصلی شما چشم بسته شما می باشد.

حال که چشم برتر خود را می شناسید، می توانید به سادگی دید خود را با واقعیت تنظیم کنید و از چشمی دوربین خود نهایت استفاده را ببرید، برای اطلاع از تازه ترین اخبار و اطلاعیه های مهم ما، صفحه اینستاگرام و سایت پیکسمر را دنبال کنید.


در دسته بندی : - عکاسی

انتشار داده شده توسط در تاریخ ۱۳۹۹-۰۵-۱۵ ۱۲:۲۳:۳۱ ب ظ

آسان، مطمئن، عکس و ویدئوی خود را تولید کنید

ما تا پایان راه، در تمام مراحل، همراه و مشاور شما خواهیم بود.
گارانتی
ضمانت کیفیت محتوا
بازگشت تمام وجه در صورت عدم کیفیت محتوای تحویلی
پشتیبانی
پشتیبانی ۷ روز هفته
پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در تمام روز های هفته
بازگشت وجه
لغو سفارش تا ۲۴ ساعت
بازگشت تمام وجه پرداختی پس از لغو سفارش
حریم شخصی
حریم شخصی
دسترسی خصوصی به داده ها در فضای رمزگذاری شده
هئش مصنوعی
هوش مصنوعی
قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت
ذخیره زمان
صرفه جویی در زمان
سهولت مدیریت در تمام مراحل سفارش به صورت غیر حضوری

ارتباط با ما

  • برای مشاوره و همکاری با پیکسمر در ساعات اداری با شماره های زیر تماس بگیرید . ما را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

  • 09107192954
  • 021-91031895
  • تهران، نبش خیابان فلسطین و انقلاب، پ 281 ، ساختمان سرای نوآوری و صنایع خلاق، طبقه 5 ، خانه نوآوری ، پیکسمر
  • pixmer_com